کد خبر: ۳۷۰۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

آخرین وضعیت پرونده خودکشی زن و پسر عاشق‌پیشه

حجت‎الاسلام عبداللهی با اشاره به آخرین وضعیت خودکشی زن و پسر عاشق پیشه با مصرف قرص برنج گفت: نظریه پزشکی قانونی در ارتباط با تعداد و نوع قرص مصرفی پسر جوان هنوز ارسال نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : «حجت الاسلام قاسم‌پور» در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده خودکشی با قرص برنج اظهار کرد: این اتفاق منجر به مرگ دختر شد، اما پسر به بیمارستان انتقال داده شد، که پس از به دست آوردن سلامتی اش، پرونده در دستور رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: نظریه پزشکی قانونی در ارتباط با تعداد و نوع قرص مصرفی پسر جوان هنوز ارسال نشده است. تحقیقات در ارتباط با این پرونده و مشخص شدن موضوع ادامه دارد و متهم با قرار بازداشت در زندان است.

گفتنی است؛ 24 فرودین ماه پسر و دختری حدودا 30 ساله با خوردن قرص برنج خود را مسموم کردند که این اتفاق منجر به مرگ دخترشد. خودکشی در منزل مستقل دختر اتفاق افتاده که وی مطلقه و صاحب یک فرزند بوده است.

در تحقیقات اولیه مشخص شده که این دختر و پسر با قرار قبلی اقدام به این کار کرده‌اند و پیش از این با یکدیگر رابطه دوستی برقرار و قصد ازدواج داشتند که خانواده پسر با این وصلت مخالف بودند.

پس اعلام گزارش خودکشی پرونده در دادسرا مطرح رسیدگی است و متهم در بازجویی بیان کرده که قرص برنج را به درخواست دختر تهیه کرده و هر دو با هم قرص را مصرف کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین