کد خبر: ۳۷۰۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
حیدری:

حضور تندروها اطراف لاریجانی به صلاح کشور نیست

نماینده برگزیده مردم تهران در مجلس دهم گفت: از منظر امنیت ملی و منافع ملی کشور شاید صلاح نباشد دو برادر همزمان ریاست دو قوه را برعهده بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز : غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به رقابت عارف و لاریجانی برای ریاست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در موضوع انتخاب رئیس مجلس چند نکته باید مورد توجه قرار گیرد که خدایی ناکرده، به مردم احساس ناامیدی دست ندهد، چراکه آن‌چه منجر به شکل‌گیری این حماسه بزرگ ملی شد، بیش از هرچیز ناشی از حضور پرشور مردم پای صندوق‌ها بود و مردم با این حضور، نظرشان را اعلام کردند.

او گفت: به نظر می‌رسد، از منظر امنیت ملی و منافع ملی کشور شاید صلاح نباشد دو برادر همزمان ریاست دو قوه را برعهده بگیرند و به این دلیل، فکر می‌کنم حضور مجدد آقای لاریجانی در ریاست قوه مقننه، در شرایطی که آقای آملی لاریجانی نیز ریاست قوه قضاییه را برعهده دارند، به صلاح کشور نباشد.

برگزیده مردم تهران در انتخابات مجلس دهم با تاکید بر شکل‌گیری دو فراکسیون امید و اصولگرایان در مجلس دهم، خاطرنشان کرد: احتمال دارد، در صورت ریاست لاریجانی، تندروها اطراف ایشان را بگیرند و دوباره میدان‌دار شوند که این نه به صلاح آینده سیاسی ایشان است و نه به نفع میانه‌روی و اعتدال در کشور.

لاریجانی ریاست عارف بر مجلس را بپذیرد

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با تاکید بر پیام روشن مردم در انتخابات مجلس دهم، یادآور شد: به مصحلت کشور و همچین به مصلحت شخص آقای لاریجانی است که در پاسخگویی به این رویکرد تحول‌خواهی مردم، ریاست عارف بر مجلس را بپذیرند، چراکه این اقدام می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

لاریجانی می‌تواند با ازخودگذشتگی نام خود را ماندگار کند


حیدری تصریح کرد: همانطور که آقای عارف در انتخابات سال ۹۲ از خودگذشتگی، منافع ملی را در اولویت قرار داد و نام و جایگاهی ماندگار از خود بجا گذاشت، امروز نیز آقای لاریجانی باید ازخودگذشتگی کند و ضمن اولویت دادن به منافع ملی، نامی ماندگار از خود بجا بگذارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
United States of America
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
1
سلام. نگران نباشید.اقای لاریجانی در دفاع از برجام نشان داد تره هم برای تندروها خرد نمیکند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین