کد خبر: ۳۷۰۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

ضبط «کشیک قلب» از نیمه گذشت +تصاویر

تهیه کننده مینی سریال «کشیک قلب» گفت: در حال حاضر بیش از 60 درصد از این سریال مقابل دوربین رفته و بازی آتیلا پسیانی و کاظم هژیر آزاد به پایان رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس، «علی پورکیانی» تهیه کننده مینی سریال «کشیک قلب» به کارگردانی حسین مهکام در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مینی سریال «کشیک قلب» دو هفته پیش کلید خورد و در حال حاضر بیش از 60 درصد از این سریال مقابل دوربین رفته و بازی آتیلا پسیانی و کاظم هژیر آزاد به پایان رسیده است.

 «کشیک قلب» از نیمه گذشت +تصاویر

وی ادامه داد:‌اینروزها لوکیشن‌ گروه، حوالی خیابان آفریقا و در یک مطب دندانپزشکی است و در این سکانس محسن کیایی و لیندا کیانی مقابل دوربین رفته‌اند.

 «کشیک قلب» از نیمه گذشت +تصاویر

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: تدوین به صورت همزمان توسط حسین غضنفری و صداگذاری توسط آرش اسحاقی انجام می‌شود.

 «کشیک قلب» از نیمه گذشت +تصاویر

وی با اشاره به اتمام ضبط سریال نیز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایمان قرار است تا دو هفته دیگر تصویربرداری سریال به پایان برسد.

به گزارش فارس، در این مینی سریال محسن کیایی، رحیم نوروزی، علی استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی با حضور آتیلا پسیانی، کاظم هژیر آزاد و بهاره رهنما به ایفای نقش می‌پردازند.

 «کشیک قلب» از نیمه گذشت +تصاویر

در خلاصه داستان «کشیک قلب» به قلم حسین مهکام آمده است: یک پزشک جوان در بیمارستان و در شب 19 ماه مبارک رمضان با یک بیمار عجیب مواجه می‌شود.

 «کشیک قلب» از نیمه گذشت +تصاویر

سایر عوامل این مینی سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، برنامه ریز: سیدجواد حسینی، دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی، منشی صحنه:الهام اخوان،عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه‌ای : احسان عباسی.

 «کشیک قلب» از نیمه گذشت +تصاویر

مینی سریال 5 قسمتی «کشیک قلب» شب‌های قدر از شبکه یک سیما بروی آنتن می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین