کد خبر: ۳۷۰۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

7 خبر جدید از فرودگاه مهرآباد

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد درباره مطالبات حدود ۱۶۰ میلیارد تومانی این فرودگاه از ایرلاین‌ها بابت استفاده عوارض فرودگاهی و خدمات نشست‌وبرخاست، از تصمیم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای ندادن مجوز پروازهای فوق‌العاده به این ایرلاین‌ها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : علی رستمی، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، پیش‌بینی کرد پروازهای این فرودگاه تا پایان سال، 15 تا 20 درصد افزایش یابد.

به گزارش اقتصادنیوز، او همچنین اظهار کرد: برای پاسخ به این حجم از افزایش پروازها باید برای سال جاری در بخش‌های مختلف عملیات هوانوردی، اپرون‌ها (فضای پارک هواپیما)، ترمینال‌ها و محوطه‌های فرودگاهی ظرفیت‌سازی کرد.

آن طور که پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش داده، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از انتقال بخشی از پروازهای داخلی این فرودگاه به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) خبرداد و گفت: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی به محض اینکه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برای انجام پروازهای داخلی ظرفیت‌سازی شود بخشی از پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به فرودگاه بین‌المللی امام(ره) انتقال می‌یابد.

در این جدول می‌توانید مهم‌ترین بخش‌های اظهارات مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد را درباره آخرین تغییرات این فرودگاه بخوانید.


7 خبر جدید از فرودگاه مهرآباد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
بد بخت مردم اطراف فرودگاه مهرآباد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین