کد خبر: ۳۷۰۵۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

همسر نخست‌وزیر ترکیه سوژه رسانه‌ها شد+ تصاویر

با تغییر نخست وزیری ترکیه و تعیین نخست وزیر جدید این کشور ، تیپ و قیافه و شیوه لباس پوشیدن همسر نخست وزیر جدید ترکیه سوژه شبکه های اجتماعی این کشور شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
پس از تعیین " بن علی ییلدیریم " 61 ساله وزیر سابق راه ترکیه به عنوان نخست وزیر جدید، تیپ و قیافه " سمیحه ییلدیریم " همسر او در کانون بحث های چند روز گذشته در شبکه های اجتماعی ترکیه شده است.

سمیحه ییلدیریم متولد یکی از روستاهای شهرستان "رفاهیه " در استان "ارزینجان" ترکیه است . او پس از بیش از 20 سال معلمی در سال 1993 بازنشست شده است. او در سال های گذشته در کارهای خیریه فعالیت داشته و یکی از زنان فعال در پروژه های اجتماعی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه است.

او از همسرش بن علی صاحب سه فرزند است. او دو فرزند پسر به نام های احمد و ارکان و یک دختر به نام " بشرا " دارد.

مخالفان حزب حاکم ترکیه با لحنی تمسخر آمیز در شبکه های اجتماعی درباره تیپ و قیافه و شیوه لباس پوشیدن همسر نخست وزیر صحبت می کنند. غالب کاربران شبکه های اجتماعی در ترکیه که مخالف حزب حاکم ترکیه هستند همسر نخست وزیر جدید را " دهاتی" و تیپ و آرایش و شیوه لباس پوشیدن او را بسیار وحشتناک و غیر متناسب با شغل جدید همسر او به عنوان نخست وزیر می دانند.

بعضی از نظرات کاربران شبکه های اجتماعی ترکیه در روزهای گذشته درباره سمیحه ییلدیریم چنین بوده است :

1- واقعا قرار است این زن با این تیپ و قیافه، بانوی نخست ترکیه -FIRST LADY- باشد؟!

2- به عنوان یک زن ابا دارم که اعتراف کنم همسران سیاستمداران عضو آک پارتی (حزب حاکم ترکیه) حالمو به هم می زنن!

3- (با انتشار یک عکس از سمیحه ییلدیریم ) بانوی اول! شوخی می کنید !! و..

به گزارش عصر‌ایران،  این انتقادات و شدت تمسخرها به حدی است که سازمان " کادم " (انجمن زنان و دموکراسی  ترکیه) به عنوان یکی از تشکل های مطرح زنان در ترکیه با صدور بیانیه ای به این حجم از تمسخر و تحقیر واکنش نشان داد و این حملات را " ننگین " و شرم آور خوانده است.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی در ترکیه نیز با واکنش به حملات روزهای گذشته مخالفان حزب حاکم به همسر نخست وزیر جدید، سمیحه ییلدیریم را یک معلم شرافتمند و بازنشسته دانسته و اقدامات مخالفان حکومت در توهین و تحقیر همسر نخست وزیر را شرم آور خوانده اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
0
راست میگن دیگه ،آدم از دیدنش وحشت میکنه حداقل به اندازه ی خانم های معمولی هم به خودش نرسیده.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین