کد خبر: ۳۷۰۵۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

مهم‌ترین تغییر مدیریتی در صداوسیما؟

گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا مرتضی میرباقری معاون اسبق سیما جانشین علی‌اصغر پورمحمدی معاون کنونی سیما خواهد شد تا به این ترتیب ترکیب مدیریتی تلویزیون دستخوش تغییر اساسی شود؛ تغییراتی که توسط پورمحمدی در روزهای اخیر و طی نشست‌های مختلف زمینه‌سازی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 با گذشت نزدیک به 10 روز از ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در سازمان صداوسیما، تغییرات در رسانه ملی شکل جدی‌تری به خود گرفته و در نخستین و مهم‌ترین تغییر در این سازمان، برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما مسئولیتش را به مرتضی میرباقری معاون سیما در دوره ریاست علی لاریجانی واگذار خواهد کرد.

پورمحمدی به تازگی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید تامین برنامه خارجی سیما تاکید کرده بود که در راستای تغییرات مدیریتی کلان در این سازمان، احتمالا مسئولیتش را تحویل خواهد داد و در این نشست با تاکید بر اینکه مدیر تامین برنامه از درون سازمان انتخاب شده، عنوان کرد بهتر است مدیران تازه رسانه ملی نیز در بدنه و درون این مجموعه باشند.

معاون سیما همچنین پیش از رسمی شدن جلسه روز سه‌شنبه مدیران سیما تلویحا اشاره کرده بود امیدوار است مدیری به جای او بیاید که بتواند بهره‌وری کمی و کیفی سازمانی مجموعه مدیران و پرسنل تلویزیون را به حداکثر ممکن برساند.

بر اساس شنیده‌ها، میرباقری پس از سه جلسه با علی‌اصغر پورمحمدی و به طور ویژه نشست‌های فشرده‌ای که روز پنجشنبه در رسانه ملی جریان داشته، این مسئولیت را پذیرفته است و این احتمال وجود دارد که با توجه به نظر مثبت علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما، این تغییرات در ابتدای هفته آینده قطعیت یابد.

برخی خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که پورمحمدی در تماس با مدیران تلویزیون، از آنها خواسته تا برای نشستی که روز یکشنبه برگزار می‌شود، آماده باشند و با توجه به گزاره‌های فوق، این احتمال وجود دارد که این نشست، تودیع و معارفه معاون سیمای رسانه ملی باشد.

مرتضی میرباقری در دوران ریاست علی لاریجانی، معاونت سیما را بر عهده داشت که در آن دوران اتفاقات بسیار مثبتی را در این حوزه رقم زد و به نظر می‌رسد با توجه به تجارب و سوابق گذشته‌اش، بهترین گزینه برای معاونت سیما در دوران تازه باشد.

پورمحمدی در دوران معاونت میرباقری روابط نزدیکی با او داشت و مدیر شبکه سوم سیما نیز بود. او مدت کوتاهی پس از تغییر میرباقری از معاونت سیما از مدیریت شبکه سوم سیما کنار گذاشته شد و راهی مرکز رسانه‌ قوه قضاییه شد و با انتصاب سرافراز، مسئولیت معاونت سیما را برعهده گرفت.

به گزارش تابناک، پیش از این برخی خبرها حکایت از تلاش‌هایی برای حضور برخی چهره‌های خارج از این مجموعه در این حوزه حساس داشت اما ظاهرا میرباقری تاکنون گزینه مطلوب برای این مسئولیت تشخیص داده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین