کد خبر: ۳۷۰۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

آخرین آمار فروش فیلم‌ها به روایت پخش‌کنندگان

پخش‌کنندگان فیلم‌های در حال نمایش، آمار فروش این فیلم‌ها را برای تهران و شهرستان‌ها در اولین هفته‌ی خردادماه اعلام کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر قطبی مدیر شرکت پخش «فیلمیران» در گفتگو با ایسنا، آخرین میزان فروش فیلم «رسوایی 2» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را پس از 23 روز نمایش، یک میلیارد و 570 میلیون تومان اعلام کرد.

او فروش این فیلم را در شهر تهران با در اختیار داشتن 27 سالن، یک میلیارد و 20 میلیون تومان و فروشش در دیگر شهرها را با مجموع 30 سالن، 550 میلیون تومان عنوان کرد.

قطبی همچنین فروش آخرین ساخته‌ی ده‌نمکی را تنها در شامگاه ششم خرداد ماه در تهران، 68 میلیون تومان عنوان کرد.


آخرین آمار فروش فیلم‌ها به روایت پخش‌کنندگان

در این فیلم که اتفاقاتش چند سال بعد از داستان فیلم «رسوایی» در شهری فرضی با داستانی تخیلی رخ می‌دهد، اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین‌صدیق‌ شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه، اسماعیل خلج، امین ایمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

این مدیر پخش در ادامه فروش کل فیلم «یک دزدی عاشقانه» را 770 میلیون تومان در مجموع تهران و شهرستان‌ها اعلام کرد.

این فیلم به کارگردانی امیرشهاب رضویان، تا شامگاه 6 خرداد ماه در تهران پس از 23 روز نمایش، با داشتن 25 سالن، 670 میلیون تومان و در دیگر شهرها با 12 سالن نمایش 100 میلیون تومان فروش داشته است.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم با بازی مهدی هاشمی، فرهاد آئیش، لوون هفتوان، لادن مستوفی، امیر حسین رستمی و... که فروش گذشته‌اش در تهران تنها 72 میلیون تومان بوده است، آمده است: دو دزد پیر کهنه کار، پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شوند؛ آن‌ها به امید دریافت سهمشان از آخرین دزدی، به سراغ زنی که همدستشان بوده می‌روند، اما زن پول‌ها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمردها علی‌رغم میل‌شان دوباره مجبور به دزدی می‌شوند، در حالی که شرایط در سال‌هایی که ایشان در زندان بوده‌اند، تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت ایشان می‌شود.

قطبی همچنین فروش کل فیلم «بادیگارد»، آخرین ساخته‌ی ابراهیم حاتمی‌کیا را 6 میلیارد و 900 میلیون تومان و آخرین فروش فیلم «ابد و یک روز» به کارگرانی سعید روستایی را تا شب گذشته و پس از 71 روز نمایش، 9 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد.

او با اشاره به فروش خوب فیلم «ابد و یک روز» خاطرنشان کرد: این فیلم فقط در روز گذشته در شهر تهران،ششم خرداد، 42 میلیون تومان، در روز دوم خرداد و همزمان با نیمه‌ شعبان، 165 میلیون تومان و در آخرین سه‌شنبه‌ای که سینماها فیلم را با بلیت نیم‌بها روانه پرده‌ی نمایش کردند، در حدود 100 میلیون تومان فروش داشته است.

حبیب اسماعیلی، مدیر پخش رسانه‌ی فیلمسازان، با بیان اینکه اکران فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی روح‌الله حجازی هنوز در شهرستان‌ها آغاز نشده است، فروش این فیلم را پس از 23 روز نمایش با در اختیار داشتن 20 سالن، 460 میلیون تومان اعلام کرد.

اکران شهرستان‌های این فیلم که در آن نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، پانته‌آ بهرام، ریما رامین‌فر و بابک کریمی از جمله بازیگرانش هستند از این هفته آغاز خواهد شد.

او در ادامه فروش کل فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی که علاوه بر در تعداد محدودی سالن در تهران اکرانش در شهرستان‌ها هم ادامه دارد، را 15 میلیارد و 600 میلیون تومان و فیلم «کفشهایم کو؟» آخرین ساخته‌ی کیومرث پوراحمد را 820 میلیون تومان عنوان کرد.

سعید خانی، مدیر پخش نسیم صبا از فروش 460 میلیون تومانی فیلم «خنده‌های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید خبر داد.

این پخش‌کننده فروش این فیلم را پس از سه هفته در تهران با 16 سالن، 390 میلیون تومان و در دیگر شهرها پس از دو هفته نمایش با در اختیار داشتن 11 سالن، 70 میلیون تومان اعلام کرد.

این مدیر پخش همچنین از اکران ویژه‌ی دانشجویان و اختصاص دادن سانس ساعت 16 سینما عصر جدید به این فیلم به مدت یک هفته، خبر داد.

در خلاصه‌ی این فیلم که باران کوثری، امیر جدیدی، بهار نوحیان، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری و با هنرمندی محمدرضا فروتن همراه با استوارت دنیسون به ایفای نقش می‌پردازند، آمده است: «مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند.»

او در ادامه فروش فیلم کل «خشم و هیاهو» را یک میلیارد و 690 میلیون تومان اعلام کرد.

احمد مختاری، مدیر پخش هدایت فیلم، درمورد فیلم «50 کیلیو آلبالو» گفت: این فیلم که نمایشش در تهران به جز در چند سالن محدود به پایان رسیده است، در دیگر شهر‌ها همچنان در حال اکران است.

او همچنین فروش کل این فیلم را که نمایشش از اواخر اسفندماه سال گذشته در تهران آغاز شده است را هفت میلیارد و 977 میلیون تومان و در دیگر شهرها با در اختیار داشتن 84 سالن، 6 میلیارد و 220 میلیون تومان اعلام کرد.

فیاض هوشیار، مدیر پخش موسسه سیمای مهر، فروش فیلم «دلبری» به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری را پس از 23 روز در تهران، با در اختیار داشتن 13 سالن، 156 میلیون تومان عنوان کرد.

او همچنین گفت: اکران این فیلم را از هفته‌ گذشته در دیگر شهرها با پنج، شش سالن آغاز کردیم و امیدواریم در این هفته به 15 سالن افزایش پیدا کند.

در خلاصه‌ی این فیلم که در آن هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، محمدرضا شیرخانلو، مهسا هاشمی، مهدی عطاران به ایفای نقش می‌پردازند، آمده است: «طوبی: امشب عروسی امیرحسینِ، دوتامون خوشحالیم ...من نباید اون حر‌ف‌ها رو می‌زدم، فقط بهم بگو چرا چهار بار چشمت و بازبسته کردی ... منظور خاصی داشتی میثم ؟»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین