کد خبر: ۳۷۰۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
مریم ایراندوست از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

از این فوتبال کثیف و نابرابر می روم

مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان با انتشار نامه ای از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 متن نامه به شرح زیر است:من ، مریم ایراندوست، دختری از جنس فوتبال که برای عشق و آرزوی بچگی و احقاق حق زنانه اش در جامعه سالها جنگید، تلاش کرد و مردانه در خط مقدم تبعیض و نابرابری پیش رفت، پاتک های چالش برانگیز بعضی از دوستان را به جان خرید، اما در نهایت به آرزویش رسید قدم نهادن به زمین فوتبال و پا به توپ شدن، گل زدن و برای پرچم ایران عزیز افتخارآفرینی کردن.

و حالا بعد از ٢٦ سال ورزش حرفه ای و ١٤ سال فعالیت در عرصه فوتبال باشگاهی و ملی، با کوله باری از تجربه، می خواهم وارد چالش جدید زندگیم شوم ، چالشی که شاید مرا قویتر برگرداند یا برای همیشه از ورزش دور کند!

با شروع ماه مبارک رمضان من، هم روزه اخلاص میگیرم هم روزه فوتبال!

همیشه اعتقادم بر این بوده مثبت باشم و نیمه پرلیوان را ببینم پس انتقاد نمیکنم از همه آن چیزی که گذشت! در دلم نگه میدارم همه ناملایمت ها را ،

چون خوب هایی هم بودند که مرا حمایت کردند تا همواره باهم و در کنار هم برای موفقیت تیم هایم ، ایران ِ اسلامی سرافراز ، ملوانِ بزرگ، و شهرم بندر انزلی، قدم بردارم و امروز خرسند از رسیدن به هدفم ، با کسب ١٠ جام رنگارنگ لیگ برتر و ٢ جام بین المللی و آسیایی و حضور در المپیک جهانی، می روم.

با تشکر از همه مسئولین دلسوز و فداکار کشورم ایران و شهر همیشه قهرمانم انزلی و باشگاه مظلوم ملوان که همیشه من و تیمم را حمایت کردند!

و هوادارانی که ثروت تمام نشدنی ما هستند، اگر پول نداشتیم اگر امکاناتمان کم بود اما هوادارانی از جنس طلای ناب داشتیم که قوت قلبمان بودند، سپاس از همهٓ بودنتان.

مسئولین محترم باشگاه ملوان،

تیمم را به شما می سپارم از گنجینه افتخارات ملوان به خوبی مراقبت کنید و برای قهرمانی در فصل آینده زمان را از دست ندهید.

با سپاس از اصحاب رسانه که همیشه به بنده لطف داشتند حتی زمانی که به عنوان جوانترین و اولین مربی شهرستانی تیم ملی انتخاب شدم حمایتم کردید، مدیون محبتتان هستم.

از این فوتبال کثیف و نابرابر می روم، نمی‌دانم تا چه موقع، اما بمب اطلاعاتم را روی زمان ساعت شنی می گذارم!

بازیکنان خوبم بچه ها، حلالم کنید، آرزوی من موفقیت شماست می روم شاید برایتان بهتر شود!

خداحافظ فوتبال، خداحافظ عشق

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
0
به سلامت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین