کد خبر: ۳۷۰۸۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

آخرین خبرها از قطعه اول آزادراه تهران - شمال

معاون ساخت آزاد‌راه‌های شرکت ساخت معتقد است هرچند روند پیشرفت پروژه آزاد‌راه تهران – شمال به سرعت بسیار بالایی در جریان است، اما این توقع که قطعه نخست تا نوروز سال 1396 به زیر بار ترافیک برود، قدری خوشبینانه به نظر می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید حسین میرشفیع در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی آخرین وضعیت پیگیری طرح آزادراه تهران – شمال در قطعه نخست اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سرعت پیشرفت این قطعه به شکل قابل توجهی افزایش یافته و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک قابل بهره‌برداری باشد.

وی با بیان این‌که از ابتدای کلید زدن این پروژه تا سال 1393 تنها 39 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عنوان کرد: با توجه به سرعت گرفتن این طرح در سال گذشته در طول 12 ماه سال 1394 طرح حدود 20 درصد پیشرفت را به ثبت رسانده است.

معاون ساخت آزاد‌راه‌های شرکت ساخت افزود: هرچند بازدید من از شیوه‌ پیگیری کار نشان می‌دهد این پروژه با سرعت بسیار بالایی و در تمام حوزه‌ها رو به پیشرفت دارد، اما انتظار آنکه این قطعه تا نوروز سال 1396 قابل بهره‌برداری باشد، قدری خوشبینانه به نظر می‌آید.

میرشفیع ادامه داد: در صورت تامین منابع مالی و پیگیری کار با قدرتی که در طول ماه‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم می‌توان انتظار داشت که این طرح در آینده نزدیک قابلیت بهره‌برداری و استفاده داشته باشد. این پروژه زمان زیادی تا افتتاح برده و قطعا یکی از اولویت‌های ما پیگیری جدی برای تکمیل قطعه نخست آزاد‌راه تهران – شمال خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در دولت یازدهم با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی بار دیگر ساخت قطعه نخست آزادراه تهران – شمال به عنوان اولویت مهم در نظر گرفته شد تا پس از انجام مذاکرات لازم با بنیاد مستضعفان این طرح مقدمات لازم برای تکمیل شدن را از سر بگیرد.

این قطعه بسیار مهم مسیر اتصال تهران به استان‌های شمالی کشور را حدود 60 کیلومتر کاهش می‌دهد و در حال حاضر از سوی چند پیمانکار ایرانی و در چند جبهه مجزا در حال تکمیل مراحل نهایی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ال یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
طولانی شدن ساخت راه شمال این فر ضیه را ، به ارتباط دو متغییر معنی دار نمایش می دهند ، پیشگیری از تسهیل و تسریع دسترسی ،دشمن احتمالی شمال را ،مخصوصا این دسترسی استراتژیک به صورت عمدی ، با تاخیر پیش می رود . خددانا و با هوشیاری در پناه او هستیم
ابراهیم خیرالهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
اظهار نظر افراد با سمت های مختلف متفاوت است هر کس به سهم خود اظهاراتی دارند خبرها امید بخش است مهمترین خبر صحت وسقم خبر قرارداد با شرکت دوو است که واقعا انجام شده یا نه ؟
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
1
3
به نظر من اگر انطرف اين كوهها بجاى چالوس، قم بود. سالها پيش با دو باند اضافه مردم اين ازاد راه طى مسيركرده بودند
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
قطعه ٣ در اين ازادراه از همه سخت تر ميباشد بايد اين قطعه را نميتوان به هر پيمانكارى سپرد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین