کد خبر: ۳۷۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

جزئیات قتل محیط‌بان چمستانی اعلام شد

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اعلام جزئیات قتل محیط بان چمستانی از دستگیری عاملان تیر اندازی به این محیط بانان در مناطق جنگلی شهرستان نور که منجر به مرگ یکی از آنان شد، خبر داد .
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ احمد رضا رستمی گفت: در پی اعلام یک فقره تیراندازی به سمت ماموران اداره منابع طبیعی بخش چمستان شهرستان نور که جزئیات قتل محیط‌بان چمستانی اعلام شدمنجر به مجروح شدن آنان شد، سریعا اکیپی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

رستمی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد، سرنشینان 2 دستگاه خودروی وانت نیسان فاقد پلاک که قصد حمل چوب و فرآورده های جنگلی قاچاق در این منطقه داشتند به محض مشاهده خودروی محیط بانان با سلاح شکاری به سمت آنان شلیک کردند که منجر به مصدومیت سه سرنشین خودروی یاد شده شد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رستمی تصریح کرد: مصدومان با تلاش ماموران انتظامی و عوامل امدادی به مرکز درمانی شهرستان نور منتقل شدند که با وجود تلاش پزشکان، یکی از محیط بانان به نام «فضل الله علیپور» به علت شدت جراحت وارده جان باخت. 

رئیس پلیس آگاهی مازندران اظهارکرد: به محض وقوع این جنایت بلافاصله ماموران با تشکیل تیمی اطلاعاتی و عملیاتی ، موفق شدند مالک یکی از وانت های نیسان را در حومه یکی از روستاهای شهرستان آمل شناسایی و دستگیر کنند. 

رستمی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی و در کمتر از هفت ساعت چهار تن دیگر از همدستان متهم نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های صورت گرفته یکی از این متهمان به تیراندازی به سمت محیط بانان اعتراف کرد. 

به گفته این مقام انتظامی در ادامه این عملیات یک دستگاه خودروی دیگر متعلق به این افراد به همراه سلاح مورد نظر نیز کشف شد. 

رستمی گفت: متهمان پس ازتشکیل پرونده و تشریح صحنه به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.ماجرای این تیراندازی روز گذشته - جمعه هفتم خرداد- رخ داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین