کد خبر: ۳۷۰۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

برگزاری آخرین تمرین ذوب آهن و استقلال

تیم‌های ذوب آهن و استقلال آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از حضور در فینال جام حذفی انجام دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
کمتر از 24 ساعت مانده به دیدار پایانی جام حذفی فوتبال ایران، دو تیم استقلال و ذوب آهن آخرین تمرین‌های خود را در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار کردند.

ابتدا تیم ذوب آهن از ساعت 18:45 تمرین خود را در این ورزشگاه آغاز کرد و در اواخر تمرین بازیکنان این تیم اقدام به تمرین پنالتی کردند. با اتمام تمرین ذوبی‌ها شاگردان پرویز مظلومی از ساعت 20:15 داخل ورزشگاه شدند و پس از گذشت چند دقیقه نورافکن‌های این ورزشگاه هم روشن شد تا شاگردان مظلومی که باید فردا در ساعت 21 به مصاف ذوب آهن بروند کاملا با وضعیت این استادیوم آشنا شوند. منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی دو پیشکسوت این باشگاه نیز در تمرین حاضر شدند.

فوتبال دوستان خرمشهری که عمدتا طرفدار استقلال هستند از ابتدای تمرین ذوب آهن در بیرون از ورزشگاه اقدام به تشویق استقلال کردند. ورزشگاه نفت و گاز نیز به همت مسئولان این شهر و سازمان لیگ کاملا آماده برگزاری این دیدار است.

به گزارش ایسنا، در هنگام خروج ذوب آهنی‌ها از استادیوم و ورود استقلالی‌ها به استادیوم سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن به خوش و بش با محمد نوازی، پرویز مظلومی و حنیف عمران‌زاده پرداخت تا کاملا شرایط دوستانه‌ای قبل از برگزاری بازی میان اعضای دو تیم برقرار باشد.

نشست خبری مربیان دو تیم فردا و در روز بازی برگزار می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین