کد خبر: ۳۷۰۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰

پیروزی رئال در نیمه نخست با گلزنی راموس

رئال مادرید با گل مدافع پیش تاخته خود نیمه نخست فینال لیگ قهرمانان را برنده به رختکن رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
نیمه نخست فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و اتلتیکومادرید با تک گل سرخیو راموس به سود رئال مادرید به پایان رسید.

بازی با برتری نسبی رئالی ها شروع شد و فضای زیاد بین هافبک های اتلتیکو و فرناندو تورس باعث شده بود تا موقعیت خاصی نصیب راه راه پوشان مادریدی نشود. جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه 5 روی یک ضربه ایستگاهی بود که ضربه گرت بیل در دهانه دروازه نصیب بازیکنان رئال شد ولی اوبلاک با خوش شانسی توانست مانع باز شدن دروازه خود شود. در ادامه خطای دنی کارواخال باعث شد تا اولین کارت زرد بازی به این مدافع راست رئال برسد.

به گزارش ایسنا، قفل دروازه اتلتیکو خیلی زود در دقیقه 15 باز شد. سرخیو راموس باز هم در فینال لیگ قهرمانان گلزنی کرد و این بار توانست در یک قدمی دروازه با هوشیاری و در موقعیتی مشکوک به آفساید دروازه اتلتیکومادرید را باز کند تا سفیدپوشان مادریدی از حریف خود پیش بیفتند.

بعد از این گل بازی از تب و تاب افتاد و توپ و میدان بیشتر در میانه های زمین در جریان بود و دو تیم در خلق موقعیت گل عاجز بودند.البته در اواخر مسابقه بازیکنان اتلتیکو تا حدودی توپ و میدان را در دست گرفتند و در دقیقه 34 نزدیک بود با ضربه گریزمان خطرساز شود که داور آفساید اعلام کرد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر رئال به پایان برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین