کد خبر: ۳۷۰۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

2 روز تعقیبِ «میتسوبیشی» توسط زنبورها +عکس

تعقیب دو روزه‌ی یک خودرو توسط انبوهی از زنبورها به یکی از سوژه‌های داغ شبکه‌های مجازی تبدیل شده است. ماجرا اما از چه قرار بوده است؟
آفتاب‌‌نیوز : فرادید: تعقیب دو روزه‌ی یک خودرو توسط انبوهی از زنبورها به یکی از سوژه‌های داغ شبکه‌های مجازی تبدیل شده است. ماجرا اما از چه قرار بوده است؟
 
به گزارش سی ان ان، این داستان روایت عملیات نجات ملکه از قلعه آهنین دشمن است. ساده‌تر بگوییم، هزاران زنبور برای نجات ملکه‌شان که درون یک خودروی میتسوبیشی اوتلاندر گرفتار شده بود، دو روز تمام این خودرو را تعقیب کردند تا سرانجام آن را نجات دهند.

2 روز تعقیبِ «میتسوبیشی» توسط زنبورها +عکس
در هر صورت، روایت بسیار جالبی است.
 
این خودروی میتسوبیشی متعلق به کارول هوارث است که اصلا نمی‌دانست پس از دیدار از یک منطقه طبیعی، چنین مسافر سلطنتی را سوار کرده است!
 
اما زمانی که این مادربزرگ 68 ساله برای خرید در هاورفوردوست توقف کرد، هزاران هزار زنبور بر روی خودرویش نشستند. پس از آن «تام موزِز» وارد ماجرا می‌شود. تام جنگل‌بان پارک ملی پمبروکشایر است.
 
تام می‌گوید: «نگران بودم کسی کار احمقانه‌ای انجام دهد تا زنبورها از خجالتش درآیند.» او همچنین تاکید می‌کند که جمعیت زنبورها به دلیل از بین رفتن زیست‌بوم و روش‌های غلط کشاورزی، مانند استفاده از آفت‌کش‌ها، در حال کم شدن است.
 
نگرانی تام این بود که مبادا کسی برای از بین بردن زنبورها از روی خودرو، آب جوش بر روی آن‌ها بریزید یا کار احمقانه دیگری انجام دهد. تام برای این کار تقاضای تیم پشتیبانی کرد. اما مشکل اینجا بود برخی بدون لباس محافظ جلو می‌آمدند و متعاقبا نیز گزیده می‌شدند.
 
کارول روز بعد هم متوجه حضور زنبورها شد. دوباره عملیات پاکسازی بر روی میتسوبیشی صورت گرفت و تا ساعت شش عصر نیز طول کشید. البته مشخص نشد که ملکه کی نجات یافت. موزز می‌گوید که تمام اعضای کلونی زنبورها در صورت ترک ملکه از کندو، به دنبال آن می‌روند.
 
یک احتمال دیگر نیز وجود دارد. ملکه در صورتی که کندو به دلایل فعالیت‌های انسان‌ها یا هر دلیل دیگری آسیب ببیند، می‌تواند کلونی را به کندوی دیگری جابجا کند؛ در این بین به نظر می‌رسد که یک میتسوبیشی گرم و نرم، انتخاب بدی برای کلونی جایگزین نبوده باشد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
United States of America
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
سلام.بیاموزیم وفاداری وپشتکار یعنی این
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین