کد خبر: ۳۷۱۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

یک کانال تلگرامی عجیب با هزاران عضو

کانال عجیبی که ظاهرا قصد دارد در راه تبرئه همه دیکتاتورهای تاریخ گام بردارد. آدولف هیتلر، رضا شاه و موسولینی، همگی حضوری فعال و پررنگ در پست های این کانال دارند.
آفتاب‌‌نیوز : تماشاگران امروز نوشت: 19 هزار نفر از کاربران ایرانی تلگرام، در عضویت کانالی به نام «نازی سنتر» هستند. کانال عجیبی که ظاهرا قصد دارد در راه تبرئه همه دیکتاتورهای تاریخ گام بردارد. آدولف هیتلر، رضا شاه و موسولینی، همگی حضوری فعال و پررنگ در پست های این کانال دارند. نازی سنتر، جملات زیادی به نقل از آدولف هیتلر در ستایش از «نژاد آریایی» در خود دارد و این چهره را با لقب «پیشوا» مورد خطاب قرار می دهد.

در این کانال به اندازه ای از خدمات نازی ها به آلمان، داستان های کمک هیتلر به مردم، وضعیت اقتصادی خوب دوران او و نقاشی ها و جمله های قصار و هنرمندی های این فرد نوشته شده که اگر کسی هیتلر را نشناسد، تصور نمی کند زور او حتی به هیچ مورچه ای رسیده باشد. از طریق لینک هایی که برای ارتباط با صفحه قرار داده شده، به سراغ یکی از گردانندگان کانال می رویم و از او سوال می کنیم که چرا تصمیم گرفته تصویر متفاوتی از هیتلر به دنیا نشان بدهد.

این پاسخ بدون کم و کاست او به این سوال است: «مسئله همین جاست که همه ما فقط روی بد سکه را می بینیم و به خاطر تبلیغات استکبار جهانی حتی حاضر نیستیم اندکی تأمل کنیم که کشته شدگان هیتلر به چه دلیلی کشته شده اند.

درست مثل اینکه یک فرد ناآگاه بگوید ایران در هشت سال دفاع مقدس هزاران هزار عراقی را کشت و خدمات و فداکاری های شهدا و آرمان مقدس آنها را زیر سوال برد. هیتلر سه سال در اروپا مرد سال نام گرفت. آیا می دانید او در سال 1939 نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد؟ می دانید ایشان چه خدماتی به بشریت کرد؟ نه؛ متاسفانه رسانه ها که عموما مالک آنها صهیونیست هستند اجازه انتشار این اسناد را نمی دهند.»

از فروشندگان کلیه تا عاشقان هیتلر

او درباره بازخوردهای کانال نیز توضیح می دهد: «به نظر من به خاطر عقاید و دلایل نژادی و فرهنگی و احترام بیش از اندازه خاصی که آدولف هیتلر به ایران و ایرانی داشت، ایرانیان نسبت به این شخصیت بزرگ علاقه خاصی دارند.

 بارها و بارها (افراد بسیار زیادی) با من مکالمه داشته اند که حتی بدون آنکه بدانند هولوکاست افسانه ای بیش نیست، اعتراف به دوست داشتن هیتلر می کنند. متاسفانه ما هیچ وقت به این موضوع فکر نمی کنیم که اولین رهبری که در دنیا علنی با سازمان فوق سری و شیطانی فراماسونری مبارزه کرد کسی جز آدولف هیتلر نبود و شاید دلیل منفور جلوه دادن ایشان همین باشد.»

ادمین کانال نازی سنتر هرگونه اتهام نژادپرستی مجموعه اش را رد می کند و تاکید دارد که همه پست ها بعد از پژوهش های کارشناسی گذاشته می شود. جواب آخر او به ما درباره عواید مالی این کانال این است: «منفیِ یک میلیون تومان در ماه!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین