کد خبر: ۳۷۱۱۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

برتری ذوب‌آهن برابر استقلال در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار استقلال و ذوب آهن با برتری یک برصفر تیم اصفهانی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در جریان دیدار فینال جام حذفی، استقلال تهران و ذوب آهن از ساعت 21 در ورزشگاه خرم شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

تک گل نیمه نخست را دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 21 به ثمر رساند.

نیمه نخست:

دقیقه 8: دانیال اسماعیلی فر پش محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با ضضربه پای راست دروازه را هدف قرار دادا اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: دانیال اسماعلیلی فر یک باری دیگر در میان مدافعان استقلال حرکت کرد و با یک ضربه زیبا دروزاه استقلال را هدف قرار داد و در ادامه ضربه او با برخورد به حنیف عمران زاده تغیر مسیر داد و با اشتباه مهدی رحمتی وارد درازه استقلال شد.

دقیقه 29: حرکت خوب بهنام برزای و پاس این بازیکن باعث شد ، جابر انصاری پشت محوطه جریمه صحب توپ شد اما ضربه پای راست این بازیکن از بالای دروزاه به بیرون رفت.

دقیقه 32: ارسال خوب شاگردان پرویز مظلومی از سمت راست فرصت خوبی را برای آبی پوشان محیا کرده بود، اما ضربه سر حنیف عمران زاده به تیرک دروزاه برخورد کرد و در ادامه نیز استقلالی ها نتوانستند از توپ برگشتی استفاده کنند.

دقیقه 45+2: اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود استقلال فرصت خوبی را برای آبی‌ها ایجاد کرد و امید ابراهیمی این ضربه را به شکلی خطرناک به سمت دروازه ذوب‌آهن زد که مظاهری با واکنشی دیدنی توپ را به کرنر فرستاد.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، میثم مجیدی، جابر انصاری و بهنام برزای.

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، ولید اسماعیل، علی حمام مهدی مهدی‌پور، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی تبریزی ( دقیقه 21 سید محمدرضا حسینی) مهدی رجب‌زاده، کاوه رضایی بازی را آغاز کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین