کد خبر: ۳۷۱۲۷۰
تعداد نظرات: ۸۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

واکنش یک حقوقدان به شلاق خوردن 35 دختر و پسر در قزوین

شرکت در پارتی مختلط در مکانی خصوصی، نه مصداق رابطه نامشروع است و نه مصداق عمل منافی عفت و براساس قانون مجازات اسلامی اساساً این رفتار جرم محسوب نمی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن برهانی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در واکنش به "زدن ۳۴۶۵ ضربه شلاق به ۳۵ دختر و پسر (نفری ۹۹ ضربه) در قزوین به دلیل شرکت در پارتی مختلط شبانه و رقص و پایکوبی به دستور قاضی و توسط پلیس امنیت اخلاقی" نوشت: شرکت در پارتی مختلط در مکانی خصوصی، نه مصداق رابطه نامشروع است و نه مصداق عمل منافی عفت و براساس قانون مجازات اسلامی اساساً این رفتار جرم محسوب نمی شود.

 پارتی‌های مختلط مصداق رابطه نامشروع نیست چرا که رابطه نامشروع امری طرفینی است و نمیتوان یک جمع را به رابطه نامشروع محکوم نمود.حضور در این مجلس مصداق عمل منافی عفت نیست چرا که در عمل منافی عفت شرط است که رابطه ای فیزیکی میان دو طرف برقرار شود. در این مورد چگونه به این مهم دست یافتید که همه افراد وارد رابطۀ فیزیکی شده‌اند؟

اثبات همین دو امر طبق منطق حقوقی و فقهی به زمان زیادی احتیاج دارد که به احتمال قریب به یقین 24 ساعت زمان کمی برای این مهم است.توجه شما را به ماده 102قانون آیین دادرسی کیفری جلب می­کنم که به درستی بیان می­دارد: «انجام هرگونه تعقیب و تحقیق در جرایم منافی عفت ممنوع است و پرسش از هیچ فردی در این خصوص مجاز نیست مگر در مواردی که جرم در مرئی و منظر عام واقع شده و یا دارای شاکی یا به عنف یا سازمان یافته باشد که در این صورت، تعقیب و تحقیق فقط در محدوده شکایت و یا اوضاع و احوال مشهود توسط مقام قضایی انجام میشود». به راستی این 35 نفر کدامیک از شروط این ماده را دارا بودند؟نکته آخر آنکه آیا تمام این 35 نفر نسبت به حکم صادره سر تسلیم فرو آوردند و اعتراض به حکم ننمودند؟ یا اعتراض نمودند و در این 24 ساعت حکم به تجدیدنظر رفته و در یک جلسه فوق العاده تأیید شده است؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
10
76
از ماست که بر ماست .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
بابا این خبرا همش دروغه وجنگ روانیه واقعا ایرانیا خیلی ساده تشریف دارن آدمای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
12
120
متاسفانه در خیلی موارد سلیقه افراد بجای قانون حاکم است
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
8
58
واقعا ...
ایزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
13
93
بالاخره یک نفر پیدا شد از حقوق این افراد حمایت کنه خیلی منطقی و مستدل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
131
29
مگر در این کشور هر ساله هزاران دانشجو،از دانشگاه ها فارغ التحصیل نمی شوند ؟چرا کسی نمی پرسد جشن فارغ التحصیلی مختلط به صرف مشروب و قر کمر دیگر چه صیغه ای است؟ مگر اورست را فتح کرده اند ،در کشوری که بسیاری از این فارغ التحصیلان جدول ضرب را بخوبی نمیدانند و عدم تأثیر اقتصادی و صنعتی تحصیلات و تلاش آنان در سالهای اخیر مشخص است چه چیز را جشن میگیرند . آقایان حقوقدان هم خوب میدانند که مجلس لهو و لعب و فراهم کردن جا و امکان برای آن میتواند چه احکامی داشته باشد،جای پا گذاشتن روی قانون،بیایند این اقدامات جوانان را تقبیح کنند که این بی مبالاتی ها فردا گریبان بچه های ما و خودشان را میگیرد و گیرم که حکومت کاری نکند،ما قرار است نوه هایمان را این پدران و مادران حاصل از پارتی ها بزرگ کنند؟ حکایت آن طنزی است که پیرمرد میگفت فقط شاه اضافه بود .
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
ناشناس عزیز
اون کسی که جدول ضرب را بلند نیست امثال شما هستند که هنوز نمیدانند دیوار شهر سالیان درازی است از بین رفته و قافله هم همینطور ولی هنوز میگویند اگر قافله دیوار شهر را ندید باید روزه را افطار کرد.
ثانیا شما مگه نماینده خدا هستید که میخواهید ملت را به زور به بهشت ببرید
شما نگران نوه هایتان نباشید. مطمعن باش نوه های امثال شما راههای بهتری برای رهایی از این افکار پیدا میکنند
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
آقا یا خانم پیمان: شرابخواری حکمش در اسلام شلاق است. وقتی هم پیامبر اسلام حکم را اعلام کرد نگفت قصد بزور بردن شما به بهشت را دارد. قصد اسلام ایجاد جامعه سالم و جلوگیری از آثار مخرب شراب است. اگر با دین مشکل دارید حرف دیگری است ولی بصراحت بگوئید از الفاظ خوش رنگ و لعاب استفاده نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
ناشناس براي امن بودن جامعه نظرت چيه از فردا هيچ ماشيني تو خيابون نياد چون خلاف ميكنه ، مرد حسابي شما ميگي براي امنيت جامعه است خوب قبول ،‌اگر كسي شراب خورد و مشكلي براي كسي ايجاد نكرد حكمش چيه ؟ بريد بابا اين نون دونيه شما باز كرديد
عمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
بر فرض که این افراد جدول ضرب را هم بلد نیستند که البته باز هم بخشی از تقصیر آن بر عهده حاکمیت و نظام آموزشی فرتوت آن است. درثانی هر انسانی در عمر بسیار کوتاهش حق دارد شادی کند، فارغ ازین که جدول ضرب بلد باشد یا نه
منطق و اسلام و انسانیت توام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
به آقای ناشناس یه چیزی رو از ته دل میگم برادرانه !!
بنده اصلن انسان معتقدی نیستم و هیچ اشاعه ای از فحشا نمیخواهم در ایران ایجاد شود . اولین باره تو سایت ایرانی نظر میذارم !!
از همه مهمتر :
لا اکراه فی الدین !!!!!!!!
صریح تر از این نداااااریم تو قرآن . نهج البلاغه و کتابای دیگه که اسم بردی خیلی پایین تر از قرآنه ! یعنی تمام قوانین اسلام و قرآن شامل کسی میشه که با اختیار خود مسلمان شده نه از روی اجبار !!!
پس انقدر صحبت از امر معروف و نهی از منکر نکن ...!! اگه بگی مملکت اسلامیه و فلان ...
خوب این جوونا هم مخفیانه جشن گرفتن پس اشاعه فرهنگ غرب و فحشا هم نبوده !!!
پس ۲ نتیجه میمونه : یا شما فوبیای افراطی گری اسلامی داری !!!!
یا در دستگاه قضایی استان قزوین فعالیت داری و از کار اشتباهت دفاع میکنی ...
مولا علی رو ۱۰۰ قسمتش کنی ۹۹ تاش رحمت و عطوفته ... یکیش خشم و عصبانیته ...
یا علی ...
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
3
19
واقعا که
آمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
3
39
سلام خدا قوت 3465 ضربه شلاق زده خسته نشده.
آمحمد2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
2
19
صد بار بنویسید من پسر (یا دختر) خوبی میشم
باشه .... باشششه ...
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
31
متحیرم
امير
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
88
14
همين افراد به اصطلاح حقوقدان باعث به .... شدن جامعه مي شوند ديگه مي خواستي چكار كنند مگه ما مسلمان نيستيم
پاسخ ها
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
اولا مسلمان کسی است که عیب دیگران را بپوشاند نه این که آبروی دیگران را ببرد، ثانیا در اسلام داریم که اقرار به گناه از خود گناه بدتر است چون قبح آن را میشکند، ثالثا اگر گناهی در خفا انجام شود شاهد حق ندارد آن را جار بزند چون خداوند ستارالعیوب است و این ضد صفت خداوند است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
فکر می کنی
با این کار اونا رو درست کردید
نه با آ
تبدیل به دشمنان قسم خورده ای کردیده که حاضرن تا پای جانشون برای انتقام اقدام کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
73
6
حالا شما نویسنده این مطلب به کجات فشار اومده که این مطلب نوشتی نکنه خودت هم جزشون بودی کلک
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
4
49
این اقدامات سبب افزایش خشونت در جامعه است و راهکار مناسبی نیست ....
علی معرف دکترای الهیات از دانشگاه تهران
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
1
25
آخه چرا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
1
20
هیچی نمیتونم بگم
محمد
|
Germany
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
1
70
شما دنیای ما را جهنم کرده اید و دیگر ترسی از جهنم آخرت ندارم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
24
واقعا متاسفم
کارمندن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
37
باید تمام جشن های مختلط در صدا وسیما هم شامل این حکم شوند ایا این 35 نفر می توانند در این کشور زندگی کنند؟؟ویا بی کینه زندگی کنند چراکمی فکر وکذشت ورحم ومروت در کار نیست
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
29
من به شخصه ادمی معتقد به اصول و شرع هستم ولی نظم و قانون امری است که عدم پایبندی به ان ویرانگر جامعه میباشد مسلما جرم انان بدتر از جرم ابن ملجم نیست که علی ان گونه با ایشان مدارا نمود من برای اولین بار که این خبر را شنیدم با این که هیچ اطلاعات حقوقی ندارم همان دیدگاه این حقوق دان به ذهنم خطور کرد اگر در قانون مصداق مجرمانه برای این عمل پیدا شد متناسب با ان برخورد گردد و گرنه کسی حق تعیین و تکلیف بر اساس احساسات و دیدگاههای شخصی را ندارد
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
30
1
آفتاب می مرد اگر دقیقا خبر را گزارش می کرد و سپس نظریه حقوقی می نوشت؟ چرا اینقدر ناشیانه و غیر حرفه ای؟!!! برای خبری که آنرا منتشر نکرده اید تحلیل می نویسید؟ اصل قضیه چی بوده؟ شراب خوردند؟! شراب که حکم شرعی داره.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
16
0
آفتاب می مرد اگر دقیقا خبر را گزارش می کرد و سپس نظریه حقوقی می نوشت؟ چرا اینقدر ناشیانه و غیر حرفه ای؟!!! برای خبری که آنرا منتشر نکرده اید تحلیل می نویسید؟ اصل قضیه چی بوده؟ شراب خوردند؟! شراب که حکم شرعی داره.
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
41
امن برای دزدان دکل نفتی،رانت خوا ران.3464 ضربه تازیانه برای سی و پنج نفر، به جرم شرکت در مهمانی فارغ التحصیلی در قزوین.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
1
20
به نظر من حکم شلاق بسیار سنگین بوده ،
مهرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
3
27
دوست عزیزی که از شلاق زدن حمایت کردی !

اسلام دین بخشندگی و امر به معروفه .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
64
7
شلاق کمه باید اینارو اعدام کرد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
خجالت بکش!
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
رویه خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
اشتباه کردند درست ولی از خودتان حکم اعدام صادر نکنی .هیچ کدام معصوم نیستیم درثانی خدا ستار العیوب است.با این نظر شما انگار خدا منتظر است فقط بنده هایش را مجازات کند.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
16
چه عجب یکی اعتراض کرد ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
1
24
بنده طلبهء قم هستم
اینو فهمیدم که اسلام دین مهربانی و گذشت و خوشبینی وآسون گیری و این حرفاست اصلا واجب کرده هر انسانی دقیقأ روزی چهل بار خدارو بااسم الرحمان الرحیم در نماز صدابزنه . . .
اگه خدارو خوب بشناسیم دیگه اسم سلیقهء خودمون رو حکم الله نمیذاریم چون هدف از قوانین الهی خدایی شدن انسان خاکیه نه خاکی کردن خدا
ما همه خداشناسیم به قول دوستمون نیاز نیست حتما حقوقدان باشیم تا حرف خدارو درک کنیم حقوقدان اونه که میفهمه حق خدا این نیست که به اسم خدا دین قشنگ شو زشت و کریه کنیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
14
1
چرا نظر منفی میدید عزیزان
خانم معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
12
آقا محمد
متاسفم که شما چنین نظری داری
یونس از ایالات متحده بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
14
جنایت که شاخ و دم نداره اگه داشت الان بایستی شاخ این آدمهای 70 متر بود
عبد
|
Canada
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
3
14
واقعا که جای تاسف داره برای هموطنایی که این نوع مجازات اون هم به این شکل در مورد یه مهمونی مختلط حالا هر چی هم خورده باشن رقص هم کرده باشن تایید میکنن.
ب................
وکیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
4
بنده با مجازات مجرمان در چارچوب قانون کاملا موافقم
ولی ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
17
به یزدان گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم .
یک بنده ای از بنده های خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
14
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش هر کسی ان درود عاقبت کار که کشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
9
در کلاسهای دانشجویی هم این اختلاط وجود دارد تا استاد به کلاس بیاید شاید خیلی از این رفتارها بشود. آبروی 35 جوانی که اینده ساز کشور هستند بردند. البته بنده بعید می دانم کسی حاضر به اجرای این نوع احکام بشود. ولی همین انعکاس اخبار تاثیر منفی خودش را در جامعه دارد.
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
5
واي واي واي خداي من خاك بر سر من كه ادعا می کنم ............
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
7
به نظر من که حقشون 99ضربه شلاق نبود حداقل یه مجازات دیگه درنظر میگرفتن ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
5
ما الان میدونیم که اونا چیکار کردن؟
حالا یه نفر یه حرفی زد، صد نفر اونور میگن باید حد بخورن.
ما چی میفهمیم، اصلا اول اصل خبر رو بگذار
بگو لباس نداشتن، بگو شراب بوده، بگو ..... بوده.
چرا نمی گی اصل خبر رو
فقط تقطعه کن
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
22
اینگونه رفتار با جوانان این مرزو بوم باعث شرمندگی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
2
21
اصلا هر کاری کردن خودشون و خدا شون دزدی که نکردن بیت المال و غارت نکردن فکر کنم اگر بیت المال و غارت کنن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
5
اخه چرا نظر منو کامل ننوشتید واقعا که دست از این سانسور بازیا وردارید بخدا هیچ اتفاقی نمیوفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
8
داشتم فکز میکردم آیا مثلا 900 سال بعد نیز در مورد این یه اصطلاح جرم همین تنبیه اعمال می گردد .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
1
8
من فقط موندم ضرر مشروب به بدن بیشتره یا شلاق به بدن خخخخخخخخ
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
17
3
این حکم هم کمشونه
چقدر دوستان طرفدار ادم های فاسد شدند نکنه اقوامشون و خودشون همیشه با نامحرمان در حال پایکوبی و.... هستند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
عجب انسانهايی پيدا ميشن.......
شیعه اهل بیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
10
به نظر من هیچ کس حق این رو نداره که بر روی بدن یه نفر دیگه (بر خلاف میل و تایید شخص) زخمی رو ایجاد کنه ن) و یا حتی یه پارتی مختلط باشه !!!!!!!!!
نازنين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
12
به نظرمن بايدعاملان گراني وعاملان پارتي بازي درادارات دولتي ومال مردم خورها رااينطوري بزنندتادرس عبرتي باشند.وگرنه مهماني هيچ گناهي ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
9
علت عقب ماندگی و فرار مغزهای کشور ما بنظرتون چیه ۰۰۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
16
1
اگه شلاق نباشه انسان ها که ادم نمی شه وگرنه جهنم نبود فقط بهشت بود کاش بشه درس عبرت واسه این جوان ها که پارتی نگیرن همسایه هاشونو اذیت نکن ولی متاسفانه بااین شلاق در همسایگی ما از این برنامه ها هست به نظر من اصلا سخت گیری نمی کنه ببین اینا چکار کردن که بازداشتشون کردن مخصوصا که دیگه بدون اجازه وارد خونه ی کسی نمی شن حتما از خودشون تماس گرفتن.
فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
13
1
واقعا برای من جای تعجب دارد این بحثها چیست که میکنید!؟ در کتاب آسمانی ما همه ی احکام و قوانین مورد نیاز بشر نوشته شده .
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
3
بعضی چیزها که داخل پستوی خانه ها رخ میده فقط به ساکنین اون خونه ها ربط داره. از جمله این که عده ای که ما فکر میکنیم نسبت درست و حسابی با هم ندارند یه جا جمع بشن و لباسایی که ما مناسب نمیدونیم بپوشند و حتی حرکات موزون انجام بدن. اگر هدف از این کارا یاداوری اینه که هنوز رئیس شمایید که نیاز به یاداوری نیست.
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
شما بیاین این همسایه ما رو شلاق یرنید نصف شب ها که همه ساکت هستند ... می کشه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
1
4
اصل رو بچسبيد به ٤تا جوان غافل چكار داريد؟..
مازیتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
ناشناس لطفا ...
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
4
الان قرن21است .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
1
1
من خودم کارآموز قضاوتم به نظر من نباید زود قضاوت کرد ماکه از پرونده خبری نداریم ولی در کل مثل اینکه مردم ایران دوست دارن علامه باشن تو هر کاری که اصلا تخصصی هم ندارن دخالت کنن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
مردم با عقل وشعور دارند همه چیز را تشخیص می دهند حالا تو برو قیافه بگیر بگو من کار شناسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
عده ای از این که مردم زیر چتر خود را به صورت های گوناگون تنبیه می کند قیافه می گیرد حال باید بفهمد ما باید قیافه بگیریم نه اونها
reza aram
|
Denmark
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
1
شلا ق برا بر تر بیت و ا صلا ح با شد
همین می شود
elham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
6
0
کاری بسیار خوبی کردند که شلاق زدند این قدر که مدارا کردیم عده ای گستاخ شدند و به دین و اموزه های دینی می پرند و پرده دری می کنند
شاهرخ شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
1
این ماجرا جای سوال دارد ایا قبلا یعنی 10 سال پیش هم این چنین مواردی بود ایا مردم پایبند تر به اصول اعتقادی نبودند جای نگرانی دارد من کاری به اجرا ی حکم ندارم فقط این که این نسل جوان امروز چرا بجای کارهایی که اینده راصحیح بسازند این قبیل کارها رامی کنند باید فرهنگ سازی شود باشلاق هیچ تغییری در اصل موضوع ندارد .
رسول
|
-
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
0
باز جای شکرش باقیه
شاهرخ شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
2
محمد اقا که می گویید اعدام اگر این طور باشه حکم شما باید نیمی از کشور رو اعدام کرد این چه تفکری است که دارین
شاهرخ شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
1
محمد اقا که می گویید اعدام اگر این طور باشه حکم شما باید نیمی از کشور رو اعدام کرد حتلا اینا بدشانس بودن. یا هرچی فکر کنید اسیر قانون شدن ولی پارتی شده مد ومتاسفانه باید کاری کرد شاید بعضی ها فکر کنند چه اشکالی دارد ولی نمی دانند بآین قبیل کارها اینده خود وکشور را به خطر می اندازند با تنبیه مخالفم چون در بعضی افراد ایجاد لجاجت می کند باید به ان ها درس درست زیستن داد چون راه راگم کرده اند وراه گم کرده را باید راه راست اموخت نه با شلاق انسان اشرف مخلوقات است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
1
0
افتاب هم خوب بلده، صدای ملت را در بیاره،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
5
آنوقت كسي كه يك زن شوهردار را در مقابل چشمان شوهرش در پارك نهج البلاغه آزار و آذيت كرده 74 ضربه شلاق ....جالبه...!!!
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
1
اگه اونها هم دانشجو بودن هزار تا شلاق میخوردن
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
0
دوستان عزیز آرام باشید... عصبی نشوید. فکر کنید تعقل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
2
مجریان یادشان باشد، شلاق شدید ،که سیاهی ،خون درزیر پوست ایجاد کند، موجب میوگلوبین اوری،ونارسایی کلیه میشود.
استبداد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
نه اون اقا راست میگه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
1
همين امتيازات منفي و مثبتي كه از سوي عزيزاني كه مطالب رو خوندن،بازخور مناسبي براي افراديست كه براي اين حكم سينه چاك هستن.
يه نگاه سريع و اجمالي به نظرات همه دوستان و امتيازاتي كه ديگران درج كردن كاملا نشون ميده كه دلواپسان دين بسيار در اقليت هستن و يك مشت انسان ناشي و داراي كينه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
0
0
سلام چی شده
علی
|
Germany
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
0
0
شلاق خوردن 17 گارگر معدن طلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
0
دوستان چرا نمی خواید قبول کنید اون 35تا دانشجو با جشن پنهانی که گرفتند اسلام رو به خطر انداختند ولی نیازی به شلاق نبود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
به حاکم اختیاراتی داده شده تا بر اساس نیاز روز و تعقل وتدبر حکم کند
ایدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
انسان برای قانون نیست قانون برای انسان است. قانونی که نتونه به رشد و تعالی انسان و به موجودیت و تفکر آن حریم و حرمتی را حفظ کند محکوم به فناست.... و در یک جامعه قانون چیزی است که اکثریت می خواهند و لا غیر...
ایدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
انسان برای قانون نیست قانون برای انسان است. قانونی که نتونه به رشد و تعالی انسان و به موجودیت و تفکر آن حریم و حرمتی را حفظ کند محکوم به فناست.... و در یک جامعه قانون چیزی است که اکثریت می خواهند و لا غیر...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین