کد خبر: ۳۷۱۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
استاندار آذربایجان غربی:

تبدیل دریاچه ارومیه از تهدید به فرصت از اقدام های مهم دولت بوده است

استاندار آذربایجان غربی گفت: تبدیل موضوع دریاچه ارومیه از تهدید به فرصت از اقدام های مهم دولت یازدهم و رئیس جمهوی در کشور بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : قربانعلی سعادت روز دوشنبه در آیین دیدار مردمی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، در ورزشگاه تختی ارومیه افزود: موضوع دریاچه ارومیه که پیش از این تهدیدی برای استان به شمار می رفت، با تدبیر دولت یازدهم به فرصت تبدیل شده و با جلوگیری از خشک شدن همه ساله آن، فرایند خشک شدن این پهنه آبی کنترل و وضعیت دریاچه ارومیه تثبیت شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن مشکل تحریم های اقتصادی هم که در دوران گذشته تهدیدی جدی برای کشور محسوب می شد، توسط دولت تدبیر و امید و تلاش های دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به فرصت تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: باید ممنون مردم ایران اسلامی باشیم که زمینه حضور دکتر حسن روحانی و دولت تدبیر و امید را در کشور فراهم کردند تا امید در دل جوانان و مردم ایجاد شود.
استاندار آذربایجان غربی گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهوری به استان برای مردم به ویژه جوانان امیدبخش باشد.

حضور در جمع نخبگان، علما، خانواده شهدا و فعالان اقتصادی آذربایجان غربی، شرکت در نشست شورای اداری، حضور در جمع مردم مهاباد و افتتاح پتروشیمی این شهر از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در سفر به این استان است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در بیست و هشتمین سفر استانی، صبح دوشنبه دهم خرداد وارد ارومیه شد و به مدت 2 روز میهمان مردم آذربایجان غربی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین