کد خبر: ۳۷۱۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
پزشکیان:

بعضی تصمیم‌های مجلس نهم توهین به شعور مردم بود

نایب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه برخی تصمیم‌ها در مجلس نهم بازی با شعور آدم است، گفت: شما هیچوقت نمی‌توانید یک قانون ۵ ساله را در عرض ۱ ماه یا ۲ماه جمع‌بندی کنید، معلوم است خیلی از مسائل نادیده گرفته شده است.
آفتاب‌‌نیوز : مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به اولویت‌های مجلس دهم اظهار داشت: مهمترین مسئله‌ای که باید در مجلس دهم به آن توجه کنیم، قانون برنامه ۵ساله است، اگر مجلس بتواند در چهار چوب علمی مستند بر تجربیات جهانی و ملحقات هر بندی را با توجه به  الحاقات اقتصادی، اجتماعی، مالی و ... آن بنویسد و این قانون قابلیت اجرا داشته باشد می‌توان تصور کرد که در ۵ سال آینده کشور از نظر اقتصادی به جایگاه مناسب‌تری از جایگاه امروزی خود دست یابد.

او با اشاره به بعضی اشکال‌ها در مجلس نهم گفت: مثلا دیدیم که می‌خواستند در  ۶ روز، قانون ۵ ساله تصویب کند. این نوع تصمیم‌ها در مجلس نهم بازی با شعور آدم است برای اینکه شما هیچوقت نمی‌توانید یک قانون ۵ ساله را در عرض ۱ ماه یا ۲ماه جمع‌بندی کنید، معلوم است خیلی از مسائل نادیده گرفته شده است. تجربیات جمع بندی نشده و مستندات ارزیابی نشده است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود باید کاری کنیم که چیزی را که به عنوان قانون می‌خواهیم بنویسیم، اولویت جامعه باشد، مناسب‌ترین پیام باشد بهترین روش باشد و مقبولیت اجتماعی را بتواند پشت سر خودش داشته باشد، این نیاز به بررسی و کارشناسی و تحقیق دارد.

منتخب مردم تبریز در مجلس دهم با اشاره به برخی انتقادها از مسئولان دولتی و انتظار برای تغییر در مدیریت‌ها گفت: تعویض آدم‌ها نباید به خاطر خوشایند این و آن  باشد، بلکه کسی باید بیاید که بتواند کار انجام دهد. حالا اولویت مجلس این است که با قانونگذاری صحیح این کار و این راه را مشخص کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
United States of America
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
سلام.وقتی به ملت شریف ایران توهین واهانت باب شدایا شعور مردم عزیز برایشان مهم است؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین