کد خبر: ۳۷۱۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
رحمانی موحد:

ایرانگردی خارجی 5 برابر می‌شود

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: یکی از برنامه‌های سازمان ایجاد 120 هزار شغل در حوزه گردشگری است.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی رحمانی موحد در اولین نشست مشترک مدیران ستادی معاونت گردشگری و معاونین گردشگری استان‌ها، بیان کرد: برای پیشبرد اهداف عموم و اجرای بهتر سیاست‌های سازمان باید زمان بیشتری را به نشست‌های مشترک اختصاص دهیم تا تمام جوانب را بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: امسال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است و براساس زمان‌بندی که شده و سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، یکی از بندهای اجرایی بر دوش سازمان میراث فرهنگی در این حوزه ورود ایرانگردی خارجی باید به عدد 5 برابری برسد.

رحمانی موحد ادامه داد: در چارچوب برنامه پنجم و سیاست برنامه‌های پیش‌بینی شده حجم وسیعی از کارها و امور جاری بر عهده ما قرار داده شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی افزود: هدف‌گذاری کمّی دیگری که به ما واگذار شده، بحث اشتغالزایی و توسعه آن است. در حوزه کلان گردشگری سازمان موظف به ایجاد 120 هزار شغل شده است.

وی گفت: در طول دوره یازدهم این مهم باید اجرایی شود و برای این کار چارچوب کلان و هدف‌گذاری آن اعتبار مشخص شده است.

به گزارش ایسنا، رحمانی موحد خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه سالیانه در زمینه اشتغال و توسعه گردشگری زیرساخت‌های اشتغال نیز باید اجرایی شود. کار سازمانی مختصات خود را دارد و مهم‌ترین شاخص، هماهنگی و همکاری بین سازمانی است که بر قدرت و توان سازمان می‌افزاید.

این مسئول تصریح کرد: حوزه گردشگری با درآمد مالیات رقابت می‌کند و می‌توان اعتبار قابل توجهی را به خزانه واریز کند. امسال فعالیت‌هایی را در سازمان ساماندهی می‌کنیم و با توسعه آنها امیدواریم بتوانیم سفره‌ای را گسترش دهیم که تبعات اجتماعی مثبتی به همراه داشته باشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین