کد خبر: ۳۷۱۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

تساوی ارزشمند قائم مقامی در شطرنج قهرمانی آسیا

احسان قائم مقامی با تحمیل تساوی به بخت نخست رقابت های قهرمانی آسیا همچنان در حلقه مدعیان باقی ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
در دور پنجم رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا احسان قائم مقامی برابر لی کوانگ لیم استاد بزرگ ویتنامی که با ریتینگ 2718 بخت نخست قهرمانی این رقابت هاست به تساوی دست یافت تا همچنان با 4 امتیاز شانس حضور در بالای جدول را برای خود حفظ کند.

علیرضا فیروزجاه قهرمان حال حاضر ایران برابر اکمل فیض الله اف شکست خورد و مسعود مصدق پور که تورنمنت خوبی را تجربه نمی کند نیز برابر استاد فیده دنی تن به شکست داد.

در بخش بانوان میترا حجازی پور و آتوسا پورکاشیان در پیکار ایرانی روی میز 3 در یک دیدار پر فراز و نشیب به تساوی رضایت دادند. سارا خادم الشریعه نیز در ادامه روند نه چندان مطلوبش برابر حریف بدون عنوان خود یوان با ریتینگ 2171 به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

به گزارش ایسنا، در دور ششم رقابت ها احسان قائم مقامی که با هشت شطرنج باز صدر جدول هم امتیاز است به مصاف شانگلی استاد بزرگ چینی می رود و فیروزجاه و مصدق پور نیز دو استاد فیده را پیش روی خود می بینند.

در بخش بانوان پور کاشیان و حجازی پور که نیم امتیاز تا صدر فاصله دارند برای ماندن در جمع مدعیان با حریفانی قدرتمند از چین و قراقستان روبرو می شوند. خادم الشریعه نیز که تا کنون عملکردش 300 درجه از ریتینگ بین المللی اش پایین تر بوده شطرنج باز هندی را پیش رو دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین