کد خبر: ۳۷۱۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
بیست و هشتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید/

استقبال پرشور و معنادار مردم مهاباد از رئیس جمهوری

اقشار مختلف مردم شهرستان مهاباد از نخستین ساعات صبح امروز سه شنبه به منظور شرکت در آیین استقبال از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به این شهرستان در خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی (محل دیدار عمومی دکتر روحانی با مردم) و داخل ورزشگاه حاضر شده اند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگاران ایرنا خیل عظیم جمعیت مردم شهرستان مهاباد و دیگر شهرهای کردنشین جنوب آذربایجان غربی با حضور مشتاقانه و پرشور در مجموعه ورزشی آزادی آماده استقبال از رئیس جمهوری و دیدار با وی هستند.

ازدحام جمعیت در خیابان های منتهی به مجموعه ورزشی آزادی مهاباد به عنوان محل دیدار عمومی دکتر روحانی با مردم به نحوی است که حرکت جمعیت برای ورود به ورزشگاه به کندی انجام می شود.

گروه های مختلف مردم با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی با مضامین خامنه ای زنده باد، روحانی پاینده باد ـ دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی و همچنین حمل تصاویری از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری مشتاقانه آماده استقبال از رئیس دولت تدبیر و امید هستند.

همچنین بنرهای بزرگی نیز با عنوان خوش آمدگویی به رئیس جمهوری که به زبان های کردی و ترکی آذری در محدوده اطراف ورزشگاه تهیه و نصب شده است.
رئیس جمهوری و هیات همراه در جریان بیست و هشتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید امروز سه شنبه میهمان مردم شهرستان مهاباد است.

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در بیست و هشتمین سفر استانی وارد آذربایجان غربی شده است.
در سفر رئیس جمهوری به مهاباد مجتمع بزرگ پتروشیمی مهاباد نیز به طور رسمی توسط رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار می گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین