کد خبر: ۳۷۱۶۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

وزیر بهداشت: شخصاً پیگیر وضعیت بچه‎های شین آباد هستم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین روز از سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان غربی در پیرانشهر گفت: شخصاً پیگیر وضعیت بچه های شین آباد هستم.
آفتاب‌‌نیوز : حسن قاضی زاده ظهر سه شنبه در دیدار با کودکان حادثه دیده شین آباد پیرانشهر بر پیگیری وضعیت کودکان شین آبادی تاکید کرد و گفت: من شخصاً پیگیر وضعیت بچه های شین آباد هستم.

به گزارش مهر، در ادامه این دیدار مردم نیز مشکلات خود را با وزیر بهداشت در میان گذاشتند که از جمله مهمترین آنها، عدم توسعه فضاهای آزمایشگاهی در این شهرستان بود و دکتر هاشمی نیز بر لزوم تسریع در راه اندازی سی تی اسکن پیرانشهر و تکمیل بخش های زنان و زایمان تا پایان خرداد ماه سال جاری تاکید کرد.

قاضی زاده در ابتدای سفر به پیرانشهر ضمن ادای احترام در محل یادبود شهدا ی پیرانشهر با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره)، از بخش های اورژانس، زایمان و جراحی زنان بازدید و با کادر پرستاری، درمانی و بیماران گفتگو کرد.

همزمان سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروژه‌های بهداشتی تحول نظام سلامت با پیام رئیس جمهور در این شهرستان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر به جنوب استان آذربایجان‌غربی، ضمن بازدید از پروژه بیمارستان ۸۰ تختخوابی در حال احداث اشنویه اعلام داشت: مجری این طرح وزارت راه و شهرسازی است.

قاضی‌زاده افزود: یک و ماه و نیم پس از تحویل توسط وزارت راه و شهرسازی، این پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان توسط وزارت بهداشت تجهیز و به بهره‌برداری خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
United States of America
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
سلام.وزیر محترم اگر لازم باشد با هزینه دولت جهت کودکان حادثه دیده شین آباد جهت عمل به خارج هم دریغ نفرمایید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین