کد خبر: ۳۷۱۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

مردم بحرین در اعتراض به حکم افزایش زندان شیخ سلمان تظاهرات کردند

مردم بحرین در اعتراض به صدور حکم ظالمانه افزایش مدت زندان شیخ سلمان دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق از 4 به 9 سال از سوی رژیم آل خلیفه در مناطق مختلف این راه پیمایی مسالمت آمیز بر پا کردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری العهد، به رغم آمادگی امنیتی شدید در سراسر بحرین، دیشب و امروز /سه شنبه/ مناطق مختلف آن از جمله مناطق ابو صیبع، البلاد القدیم، المعامیر شاهد اعتراض های شدید مردمی بود به طوری که نیروهای امنیتی با یورش به تظاهرکنندگان در منطقه المعامیر وشلیک گاز اشک آور وگلوله شوزن (ترکش دار) که در سطح جهانی ممنوع است شماری را مورد ضرب وشتم قرار داده زخمی کردند.

مناطق بوری، عالی، کرزکان، المرخ، سار، ابوقوه و دیگر مناطق بحرین نیز شب گذشته و امروز شاهد برگزاری تظاهرات گسترده بود و تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار آزادی زندانیان سیاسی در راس آنها شیخ سلمان و دیگر مخالفان شدند.
رژیم آل خلیفه روز گذشته با صدور حکمی مدت زندان شیخ سلمان رئیس جمعیت اسلامی الوفاق بحرین را از 4 سال به 9 سال افزایش داد که این امر با اعتراض های شدید مردمی و افکار عمومی جهان مواجه شد.

به رغم تداوم سرکوب شدید مردمی از سوی رژیم آل خلیفه از سال 2011 تاکنون، بحرین همچنان شاهد درگیری میان پلیس و مردم این کشور است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین