کد خبر: ۳۷۱۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

رئیس جمهور ارومیه را ترک کرد

رئیس جمهور کشورمان که در بیست و هشتمین سفر استانی خود به آذربایجان غربی سفر کرده بود، بعدازظهر امروز ارومیه را ترک کرد.
آفتاب‌‌نیوز : بعد از ظهر امروز حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان از طریق فرودگاه بین‌المللی ارومیه، این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور که در بیست و هشتمین سفر استانی خود به آذربایجان غربی آمده بود، در حالی با مردم این شهر دیدار کرد که در سخنرانی‌های خود قولی مبنی بر توسعه این استان مرزی و محروم نداد.

روحانی در سفر تقریبا یک روز و شش ساعته خود به این استان دست پر نیامده بود و ماحصل این سفر مصوبه واگذاری اعتبار برای اجرای طرح‌های آبیاری نوین بود.

انتظار می‌رفت رئیس جمهور در این سفر برای توسعه و آبادانی این استان مرزی که مردم آن در سال‌های به پیروزی رسیدن انقلاب، دفاع مقدس و سایر صحنه‌های انقلابی در صف اول قرار دارند، تصمیمات بهتری می‌گرفت.

وی در سخنرانی خود در مهاباد از توجه به زبان مادری و توجه دولت به اصل 15 قانون اساسی سخن گفت، در حالیکه بارها و بارها درخواست مردم آذربایجان غربی مبنی بر توجه هر چه بیشتر به زبان مادری در دانشگاه‌های این استان و با وجود درخواست صاحب‌نظران در این خصوص، این موضوع از سوی دولت وی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

روحانی به آذربایجان غربی سفر کرد، ولی آنچه از این سفر برای مردم آذربایجان غربی به جا ماند، تصویر یک رئیس جمهور در خاطرات است، چرا که این سفر برای آذربایجان غربی عوایدی در پی نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین