کد خبر: ۳۷۱۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر طی ماه‌های آینده تعیین تکلیف می‌شود

یک مقام آگاه گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی تهیه آیین‌نامه حذف 24 میلیون نفر یارانه‌بگیر غیر نیازمند است.
آفتاب‌‌نیوز :
یک مقام آگاه در گفت‌‌وگو با فارس، با اشاره به جزئیات جلسه امروز وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درمورد بررسی و امکان حذف 24 میلیون نفر از افراد پردرآمد و یارانه‌بگیر اظهار داشت: این جلسات به صورت روال و عادی برای بررسی پردرآمدهای یارانه‌بگیر طبق قانون بودجه 95، انجام و هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه متولی تهیه و تدوین آیین‌نامه‌های مربوط به مشمولان حذف یارانه‌بگیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، تصریح کرد: جلسات به صورت روال عادی در نوبت‌های مختلف انجام می‌شود و مباحث کارشناسی پیرامون این موضوع ادامه دارد.

این مقام آگاه تاکید کرد: طی ماه‌های آینده تکلیف آیین‌نامه حذف یارانه پردرآمدها مشخص خواهد شد و باید در جلسات آینده مباحث کارشناسی و بررسی بیشتری برای اجرای این قانون مطرح و در نهایت جمع‌بندی شود.

به گزارش فارس، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اظهاراتی گفته بود، امروز در سازمان مدیریت امکان حذف یارانه 24 میلیون نفر بررسی خواهد شد.

دولت طبق قانون بودجه سال 95 موظف است بخشی از اقشار جامعه را که بیش از 35 میلیون تومان در سال درآمد دارند را از دریافت یارانه حذف کند.
منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین