کد خبر: ۳۷۱۷۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

ظریف: سرمایه گذاری در ایران قابل اعتماد و امن است

وزیر امور خارجه حرکت اقتصادی ایران را رو به رشد توصیف کرد و گفت: سرمایه گذاری در ایران قابل اعتماد و امن است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد جواد ظریف عصر سه شنبه در نشست اقتصادی-بازرگانی ایران و فنلاند که با حضور 60 فعال اقتصادی-بازرگانی ایران و همچنین فعالان اقتصادی فنلاند برگزار شد، این مطلب را بیان کرد.
وی فعالیت های تجاری را زمینه ساز روابط سیاسی در جهان دانست و خاطرنشان کرد که شرایط امروزی ایران فرصت خوبی برای گسترش همکاری ها است.
ظریف با بیان این که سرمایه گذاری در ایران امن است، اظهار داشت: بعضی می گویند که ایران کشوری قوی در منطقه است. ما قوی هستیم، به خاطر این که به مردم وابسته هستیم و به خاطر این است که امنیت را از درون شکل داده ایم.
وی یادآور شد: ما قوی هستیم برای این که وقتی مردم احساس کردند که باید در برابر تحریم ها مقاومت کنند، آن را انجام دادند و وقتی به حضور آن ها در پای صندوق های رای نیاز داشتیم، آمدند.
وزیر امور خارجه همچنین به حضور نیروی کار جوان و تحصیلکرده در ایران اشاره کرد و آن را فاکتوری مهم و قابل توجه برای شرکت ها و سرمایه گذاران دانست. 
ظریف با تاکید بر این که مشکلات و نگرانی های بانکی برطرف خواهد شد، ادامه داد: ما مطمئنم که همه سرمایه گذاران علاقه مند هستند که در ایران سرمایه گذاری کنند.
ظریف پس از این همایش، فنلاند را به مقصد سوئد ترک خواهد کرد.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
United States of America
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
1
سلام. با نگاه کردن به اطراف ایران بااین همه خشونت نا امنی امنیت ایران همچون نور تابناکی چشم هر بیننده ای را خیره میکندکه سرمایه گذاران خارجی نباید از ان غافل باشند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین