کد خبر: ۳۷۱۷۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

کارمندان متخلف شهرداری تهران عزل شدند

شهرداری تهران برخورد قاطع با کارکنان متخلف را در دستور کار قرار داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش میزان، مجموعه های نظارتی اعم از گزینش، بازرسی، حراست، هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری و ... نقش بسیار موثری در امر سالم سازی محیط، ارتقاء امنیت شغلی، ارتقاء کارآمدی و درنهایت افزایش بهره وری در سازمان های دولتی برعهده دارند. با این وجود، در این میان نقش مجموعه های بازرسی و حراست در تامین امنیت و سلامت جامعه اداری بیشتر نمایان است.

حراست کل شهرداری تهران در راستای انجام رسالت و وظایف ذاتی خود و سرلوحه قراردادن فرامین مقام معظم رهبری و تدابیر و منویات شهردار تهران، پس از انجام بررسی های دقیق، صحیح و طولانی مدت در خصوص موارد پیش آمده، در هفته جاری اقدام به برخورد قاطع با چند تن از کارکنان متخلف، خاطی، سهل انگار و ... کرد که در بین آنان برخورد با شهردار ناحیه و پرسنل حراست هم دیده می شود.

لازم به ذکر است این برخوردهای اداری شامل عزل از مسئولیت، تعدیل و انفکاک از مجموعه است و افراد مزبور پس از برکناری از پست ها و مسئولیت های مربوطه جهت تعیین تکلیف به کارگزینی محل خدمت خود معرفی شده اند.

نامبردگان پس از برگزاری جلسات مشترک بین کارشناسان حراست کل و صاحب نظران اداره کل منابع انسانی در نهایت به صورت لغو قرارداد و یا تکمیل و طرح پرونده تخلفاتی ایشان در اداره کل هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری تهران تعیین تکلیف نهائی خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
خود شهردار را بايد بركنار كنند ، هركجاي دنيا اين اتفاق مي افتاد شهردار بركنار مي شد
مجید
|
United States of America
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
باید چمران و شهردار را عوض کرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین