کد خبر: ۳۷۱۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

استقبال گسترده هموطنان از امكان دريافت رمز يكبار مصرف از طريق سامانه همبانك صادرات

خدمت امكان دريافت رمز يكبار مصرف از طریق سامانه همبانک صادرات ايران به دليل امنيت بالا و سادگي در دسترسي با استقبال گسترده هموطنان مواجه شده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك به منظور تسهيل بيشتر در خدمات بانكداري نوين امكان دریافت رمز یکبار مصرف جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر وتولید امضاء دیجیتال (OTP) را فراهم كرد كه با استفاده از این خدمت هموطنان می توانند با شماره گیری #٧١٩* و انتخاب گزینهOTP(كليد٥)، رمز یکبار مصرف یا امضای دیجیتال رمز جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر و همچنین امضای دیجیتال جهت انتقال وجه درسامانه مذکور را دریافت نمايند. كه هموطنان طي چند ماه اخير به دليل سادگي، امنيت بالا، تنوع در خدمات و... استقبال گسترده اي از خدمات قابل ارايه از طريق سامانه همبانك داشته اند.

همچنين اين بانك به منظور خلق ارزش افزوده بيشتر براي مشتريان برنامه توسعه و ارتقاي كمي و كيفي خدمات همبانك را دستور كار قرار داده است و در آينده خدمات جديدي كه با رويكرد كاهش در هزينه هاي و صرفه جويي در وقت مشتريان طراحي شده اند رونمايي و به بازار عرضه خواهند شد.

براساس این گزارش مشتریان این بانک که دارای سیم کارت هاي اپراتورهاي مختلف می باشند در همه نقاط کشور می توانند با شماره گیری #٧١٩* از خدمات ussd این بانک شامل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها، پرداخت وجوه و نزورات به موسسات خيريه و... آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند. بنحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی می کند.

شايان ذكر است سامانه همابنك صادرات ايران به دليل قابليت و تنوع در خدمات با استقبال ويژه متقاضيان مواجه شده به گونه اي كه مشتركان اين سامانه هر ماه حدود ٦ ميليون تراكنش بانكي را از طريق آن به انجام مي رسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین