کد خبر: ۳۷۱۸۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

محسنی اژه‌ای: شلاق دختران و پسران در قزوین کاملا منطبق با آیین دادرسی بود

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اجرای حکم شلاق تعدادی از دختران و پسران در قزوین که در یک پارتی شبانه دستگیر شده بودند و اینکه گفته شده تشریفات آیین دادرسی در آن رعایت نشده گفت: این حکم کاملا منطبق با آیین دادرسی بوده است و من از رئیس دادگستری در این زمینه پرس و جو کردم.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح دستاوردهای سفر استانی رئیس قوه قضائیه و مسئولان قضایی به تهران اظهار کرد: سفری که انجام شد مشابه سفرهای استانی بود.

وی افزود: سی تیم در قالب تیم‌های سه نفره به حجم نود نفر به مدت دو ماه تمام اجزای دادگستری، دادگاه‌ها و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه را با دقت تمام ارزیابی کردند و معاونت راهبردی گزارش ۵۰۰ صفحه‌ای را تهیه و پیش از شروع سفر ارائه کردند.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: با همکاری شورای حل اختلاف بیش از ۴هزار نفر که شاکی خصوصی و رد مال داشتند با تقسیط و با تضمین آزاد شدند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اجرای حکم شلاق تعدادی از دختران و پسران در قزوین که در یک پارتی شبانه دستگیر شده بودند و اینکه گفته شده تشریفات آیین دادرسی در آن رعایت نشده گفت: این حکم کاملا منطبق با آیین دادرسی بوده است و من از رئیس دادگستری در این زمینه پرس و جو کردم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین