کد خبر: ۳۷۱۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

فحش‌های ترامپ باز هم خبرساز شد

ترامپ یکی از روزنامه‌نگاران را "موجود کثیف" توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز : نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان آمریکا با حمله به رسانه‌های آمریکایی از پوشش خبری شش میلیون دلاری که مدعی است برای کهنه‌سربازان جمع کرده، انتقاد کرد. این نامزد، رسانه‌های سیاسی را "بی‌صداقت" خواند و یکی از روزنامه‌نگاران را "موجود کثیف" توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، میلیاردر که به شدت به تحقیر به دست رسانه‌ها واکنش نشان می‌دهد، از رسانه‌ها به دلیل اینکه ادعای وی را در جمع‌آوری یک‌ شبه شش میلیون دلار در ماه فوریه در ایالت آیووا زیر سوال برده بودند، انتقاد کرد.

این مجری سابق تلویزیونی 16 رقیب جمهوری‌خواه را برای ورود به کاخ سفید از سر راه برداشته و در نظرسنجی‌های جدید تنها چند درصد از هیلاری کلینتون به عنوان پیشتاز دموکرات‌ها فاصله دارد. ترامپ فوریه گذشته در یک مناظره انتخاباتی شبکه فاکس نیوز به دلیل اختلاف بر سر جانبداری این شبکه تلویزیونی حاضر نشد و به جای آن به مراسم خیریه‌های کهنه‌سربازان برای جمع‌آوری پول رفت.

ترامپ سه‌شنبه گفت که وی شش میلیون دلار در آن شب پول جمع کرده و تمام آن را تا آخرین پنی به خیریه‌های کهنه‌سربازان داده است و او انتظار دارد که کمک‌های مالی بیشتری هم بشود. با این حال وی می‌گوید پوشش خبری این رویداد به گونه‌ای بوده که نوع‌دوستی وی را زیر سوال برده است.

ترامپ گفت: «رسانه‌ها باید خجالت بکشند. من هرگز برای انجام چنین کار خوبی، با واکنش بد مواجه نشده بودم. گمان می‌کنم رسانه سیاسی نیز جزو بی‌صداقت‌ترین چیزهایی است که دیده‌ام.»

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به یکی از روزنامه‌نگارانی که رقابت‌های جمهوری‌خواهان را برای ای‌بی‌سی نیوز پوشش می‌داد، گفت که تام لاماس یک "موجود کثیف" است. ترامپ افزود: «تو یک موجود کثیف هستی چون حقایق را می‌دانی و خوب هم می‌دانی.» این خبرنگار هم در پیامی توئیتری نوشت: «ترامپ مرا "کثیف" خطاب کرد. هفته جالبی در پیش دارم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین