کد خبر: ۳۷۱۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

پوگبا خرید خانه در بارسلونا را تکذیب کرد

ستاره فرانسوی یوونتوس شایعات رسانه‌ها درباره خرید خانه در شهر بارسلونا و احتمال پیوستن به این تیم برای فصل بعد را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رسانه‌های اروپایی امروز از خرید خانه در شهر بارسلونا از طرف پل پوگبا و مدیر برنامه‌های او خبر دادند و عنوان کردند این بازیکن فرانسوی به زودی به عضویت تیم قهرمان این فصل لیگ اسپانیا درخواهد آمد. با این حال پل پوگبا خیلی زود به این شایعات پایان داد و عنوان کرد این خبر صحت ندارد و او برنامه ای برای این کار ندارد.

پوگبا در دو سه سال گذشته همواره خبر اول رسانه ها در بازار نقل و انتقالات بوده اما هنوز از یوونتوس جدا نشده و این فصل توانست دو قهرمانی دیگر را با یوونتوس با عملکرد خوب خود به دست آورد و به قهرمانی در لیگ ایتالیا و جام حذفی برسد. هر چند که بیانکونری با شکست برابر بایرن مونیخ از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

بارسلونا، رئال مادرید، چلسی، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد تیم‌هایی هستند که گفته می‌شود تمایل زیادی برای جذب این بازیکن دارند ولی گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن این بازیکن به بارسلونا وقتی زیاد شد که گفته شد او در شهر بارسلونا اقدام به خرید خانه کرده است.

پوگبا در واکنش به این خبر گفت: این موضوع صحت ندارد و از طرف رسانه‌ها درست شده است. من در بارسلونا اقدام به خرید خانه نکردم و هنوز صحبتی درباره شرایط خودم برای فصل بعد نکرده‌ام. هرگونه خبر درباره این موضوع گمانه‌زنی رسانه ها است و صحت ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، بارسلونا که از عملکرد آردا توران راضی نیست قصد دارد برای فصل بعد یک هافبک به خدمت بگیرد و به همین منظور پوگبا را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

پوگبا همراه با اعضای تیم ملی فرانسه در اتریش به سر می برد و خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند. خروس‌ها بعد از برتری 3 بر 2 برابر کامرون در دیداری دوستانه باید شنبه برابر اسکاتلند به میدان بروند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین