کد خبر: ۳۷۱۹۹۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

جدایی ریس از سویا و پیوستن دومین بازیکن به اینتر

نقل و انتقالات فوتبال اروپا به روزهای شلوغ خود نزدیک می‌شود و فعلا اینتر پرکارترین باشگاه در این زمینه بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
کم‌کم به شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می شویم و مطابق معمول صحبت‌ها و اخبار درباره بازیکنان و تیم‌های آینده آن‌ها برای فصل بعد به گوش می‌رسد.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به آخرین نقل و انتقالات صورت گرفته و اخبار حاشیه‌ای پیرامون بازیکنان تیم‌های آینده در لیگ‌های معتبر اروپایی.

جانر ارکین، ستاره ترک باشگاه فنرباغچه به اینتر پیوست. او با قراردادی سه ساله راهی تیم مانچینی شد تا بعد از اور بانه‌گا آرژانتینی دومین بازیکنی باشد که اینتر در این فصل به خدمت گرفته است.

خوزه آنتونیو ریس، هافبک پا به سن گذاشته سویا که دوران پایانی فوتبالش را سپری می‌کند از این تیم جدا شد و گفته می‌شود مقصد بعدی‌اش فوتبال ترکیه و تیم گالاتاسرای خواهد بود.

زلاتان ابراهیموویچ بازگشت به فوتبال سوئد و اولین تیم حرفه‌ای خود یعنی مالمو را تکذیب و عنوان کرد، زیادی برای فوتبال سوئد بزرگ است. به این ترتیب گفته می‌شود منچستریونایتد، لیگ ام ال اس آمریکا و لیگ چین مقصد احتمالی این ستاره سوئدی هستند.

لوئیس انریکه در تلاش است تا از رابطه خوبش با مورینیو استفاده کرده و ستاره‌های ناراضی منچستریونایتد را برای فصل بعد به خدمت بگیرد. بلیند و ماتا دو بازیکن مورد نظر بارسلونا برای فصل بعد هستند.

املیو بوتراگنو مدیر اجرایی رئال مادرید عنوان کرد: خاویر هرناندس مکزیکی هر وقت بخواهد می‌تواند به رئال بازگردد. باشگاه دورتموند با رافائل گریرو مدافع لورین فرانسه به توافق رسید و قرار است قرارداد این بازیکن به زودی اجرا شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، با صحبت‌هایی که همسر آلوارو موراتا درباره جدایی از تورین به میان آورده است، احتمال پیوستن این بازیکن به تیمی از لیگ برتر انگلیس و یا رئال مادرید قوت گرفت.

نقل و انتقالات فوتبال اروپا قرار است بعد از رقابت‌های یورو 2016 شروع شود و به همین خاطر بازیکنان فعلا تمرکزشان را بر روی بازی‌های ملی گذاشته‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین