کد خبر: ۳۷۲۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰

هیجان رونی از ورود مورینیو به یونایتد

وین رونی با اعلام اینکه ژوزه مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است عنوان کرد: بی‌صبرانه منتظر کار زیر نظر اوست.
آفتاب‌‌نیوز :
مهاجم تیم ملی انگلیس یکی از بازیکنان حاضر در رقابت‌های یورو 2016 خواهد بود. او در نشست خبری که همراه روی هاجسون حضور داشت، گفت: از شنیدن اینکه مورینیو سرمربی یونایتد شده است هیجان زده شدم. او یکی از بهترین مربیان در جهان است و چیزی که واضح این است که خیلی خوب لیگ برتر را می‌شناسد. برای من و تمام بازیکنان یونایتد زمان هیجان انگیزی است که در پیش خواهیم داشت و همه ما بی‌صبرانه منتظر این هستیم که کارمان را با او در یونایتد شروع کنیم.

انگلیس باید در دیداری دوستانه برابر پرتغال قرار گیرد و خودش را برای یورو آماده کند. در چند ساعت گذشته بعد از انتشار فهرست نهایی سه‌شیرها برای یورو خیلی‌ها از جمله آلن شیرر از هاجسون به دلیل خط زدن درینک واتر که یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر بود و باعث قهرمانی لستر شد انتقاد و عنوان کردند هاجسون به نام‌ها بیشتر اهمیت می‌دهد تا به فرم بازیکنان.

هاجسون درباره این موضوع گفت: این‌ها صحت ندارد. او قرار بود در لیست من باشد ولی از بین راشفورد و درینک واتر مجبور بودم یکی را انتخاب کنم و من هم راشفورد را برای رقابت‌های یورو انتخاب کردم. هرچند این انتخاب برای من خیلی سخت بود. ولی من فقط 23 بازیکن را می‌توانم به یورو ببرم.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین،تیم ملی فوتبال انگلیس باید در آخرین دیدار دوستانه خود قبل از شروع رقابت‌های یورو برابر پرتغال در ورزشگاه ومبلی قرار گیرد و بعد از برگزاری این دیدار اعضای انگلیس به سمت فرانسه محل برگزاری یورو خواهد رفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین