کد خبر: ۳۷۲۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

رییس صداوسیما در دیدار با یادگار امام (ره) چه گفت؟

رییس رسانه ملی، معاونان، مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و برخی دیگر از مدیران بخش‌های مختلف صداوسیما، امروز چهارشنبه با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

دکتر علی‌عسکری، رییس رسانه ملی پس از نثار تاج گل، در جمع خبرنگاران گفت: ما باید همواره راه و مسیر خود را طبق سیره و منویات امام خمینی(ره) تعیین و بر همین اساس عمل کنیم.

وی در ادامه ضمن تأکید بر این سخن حضرت امام(ره) که صداو سیما دانشگاه عمومی است، تصریح کرد: اگر رسانه‌ها سالم باشند و پیام‌های صحیحی به جوانان و مردم برسانند، جامعه به سمت صلاح و هدایت پیش می‌رود و اگر پیام رسانه‌ها به سمت گمراهی باشد، جوانان را به فساد می‌کشانند.

مدیران رسانه ملی پس از این مراسم با حجت الاسلام سید حسن خمینی فرزند یادگار گرامی حضرت امام (ره) دیدار کردند.

دکتر علی عسکری در این دیدار با تجلیل از مقام شامخ امام(ره) گفت: امروز پارادایم و گفتمان امام در سراسر جهان منتشر شده است و ندای عدالت طلبی و حق خواهی مردم در سراسر جهان و حتی در قلب قاره اروپا و آمریکا، نشأت گرفته از تاثیر پیام امام بر روح و اندیشه جهانیان است و این بیانگر استقبال توده های مردم از سیره و حرکت امام راحل است.

وی با بیان ضرورت زنده نگه داشتن اندیشه‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و تلاش برای شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی و سیره و منش ایشان برای جامعه از ضرورتی انکارناپذیر برخوردار است و بر این اساس رسانه ملی خود را بیش از پیش برای انجام حرکت‌های موثر در این خصوص ملزم می‌داند.

علی‌عسکری در ادامه با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در سطح جهانی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری افزود: وظیفه ما حفظ و نگهداری از انقلابی است که با رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان این مرزوبوم و رهبری خلف شایسته امام (ره) روز به روز درحال گسترش و پیشرفت است که امیدواریم به دست با کفایت رهبری معظم انقلاب به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا برسد.

وی در پایان ضمن تشکر از تولیت آستان حضرت امام(ره) و حجت الاسلام سید حسن خمینی گفت: امیدواریم خدا به ما توفیق دهد که بتوانیم صداوسیما را بر اساس اندیشه‌های امام و رهبری معظم به پیش ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی نیز در سخنانی ضمن تبریک انتصاب دکتر علی عسکری به ریاست سازمان و آرزوی توفیق برای ایشان در مأموریت‌های محوله، گفت: خوشحالیم از اینکه آقای دکترعلی‌عسکری توانستند اعتماد رهبر معظم انقلاب را کسب کنند و این مسئولیت سخت و سنگین را بر عهده بگیرند، بر ایشان آرزوی توفیق داریم.

به گزارش ایسنا، وی به فرازهایی از سخنان امام در خصوص صداوسیما اشاره و تصریح کرد: صدا وسیما به تعبیر امام یک دانشگاه است که عنوان رسانه ملی را نیز به همراه دارد این رسانه یک دستگاه عظیم تبلیغاتی است که مهم‌ترین بعد آن تبلیغ و تبیین اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص صداوسیما و توصیه های ایشان به رئیس رسانه ملی اظهار امیدواری کرد که صداوسیما در دور جدید فعالیت‌های خود بتواند منطبق با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد.

جریان کامل صحبت‌های حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی را در اینجا ببینید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین