کد خبر: ۳۷۲۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

پوگبا با رئال تمام کرد

رسانه های اسپانیایی از توافق نهایی پل پوگبا با رئال مادرید سخن به میان آوردند و رقم این انتقال را 100 میلیون یورو دانستند.
آفتاب‌‌نیوز :
پل پوگبا از بازیکنانی است که مشتریان زیادی دارد و تیم های بزرگ فوتبال اروپا به دنبال جذب او هستند.

روزنامه confidencial اسپانیا از توافق این بازیکن فرانسوی با رئال مادرید سخن به میان آورد و تاکید کرد که پوگبا نخستین خرید بزرگ رئال در فصل جابجایی تابستانی است.

به نوشته این روزنامه رقم انتقال پوگبا به رئال مادرید 100 میلیون یورو است و این بازیکن عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را به خود اختصاص می دهد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بیشترین سهم را در این انتقال داشت چرا که او یک فرانسوی است و توانست به راحتی هافبک فرانسوی یووه را راضی کند که پیراهن رئال را بر تن کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، بارسلونا هم از مشتریان جدی پوگبا بود اما در نهایت این رئال مادرید بود که توانست او را جذب کند. مدت قرارداد پوگبا با رئال 6 ساله است و این ستاره جوان سالانه 8 تا 10 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

با پیوستن پوگبا به رئال مادرید تراکم در خط میانی این تیم به وجود خواهد آمد و بازیکنانی مانند خامس رودریگز و ایسکو به احتمال خیلی زیاد کهکشانی‌ها را ترک خواهند کرد و راهی فوتبال ایتالیا و یا جزیره خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین