کد خبر: ۳۷۲۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

عملکرد بازیکنان ایران در برابر چین/ درخشش موسوی و محمودی

از جمله بازیکنان تیم ملی ایران که در برابر چین عملکرد خوبی داشتند، می‌توان از محمد موسوی و عادل غلامی نام برد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی والیبال ایران که با برتری برابر چین راه خود را برای المپیکی شدن هموارتر کرد، در دیدار برابر حریف آسیایی خود عملکرد پرنوسانی داشت. ملی‌پوشان در ست‌هایی که به حریف واگذار کردند در توپ‌گیری و دفاع عملکرد ضعیفی داشتند و این موضوع یکی از دلایل پنج گیمه شدن این بازی بود.

در تیم ملی ایران شهرام محمودی از 40 اسپک خود 24 امتیاز کسب کرد و از سرویس هم یک امتیاز را به دست آورد. عادل غلامی که در این بازی هدف اصلی سعید معروف در کارهای سرعتی بود، عملکرد بسیار خوبی را در اسپک بر جای گذاشت. او از 15 اسپک خود 12 امتیاز کسب کرد و 3 امتیاز هم از دفاع روی تور نصیب ایران کرد.

به گزارش ایسنا، محمد موسوی دیگر سرعتی‌زن ایران نیز از 9 اسپک خود 6 امتیاز و از 17 دفاع خود نیز 6 امتیاز به دست آورد. او یک امتیاز سرویس را هم کسب کرد.

میلاد عبادی‌پور یکی از بهترین بازیکنان ایران در این رقابت‌ها از 26 اسپک خود 10 امتیاز به دست آورد و از 9 دفاع خود نیز تنها یک امتیاز را برای ایران به دست آورد.

آمار دیگر بازیکنان ایران به شرح زیر است:

مجتبی میرزاجانپور، 5 امتیاز اسپک، یک امتیاز سرویس، مجموع 6 امتیاز

فرهاد قائمی، 2 امتیاز اسپک، یک امتیاز دفاع، 2 امتیاز سرویس، مجموع 5 امتیاز

حمزه زرینی، 4 امتیاز اسپک، یک امتیاز سرویس، مجموع 5 امتیاز

تیم ملی والیبال ایران با برتری 3 بر 2 برابر چین با 10 امتیاز و 4 برد به رده دوم رده‌بندی رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک صعود کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین