کد خبر: ۳۷۲۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

فرماندار اسفراین استعفا کرد

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی استعفای فرماندار اسفراین را تایید و اظهار کرد: علت استعفای وی مشکلات شخصی و عدم استقرار وی در محل خدمت بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
خیرالله ترخانی، اظهار کرد: مهدی عابدی، فرماندار اسفراین پيش از انتخابات قصد استعفا داشت که از او خواسته بودیم تا پس از انتخابات در این زمینه اقدام نکند. با توجه به بخشنامه جدید معاون سیاسی وزارت کشور، مبنی بر استقرار فرمانداران و بخشداران در حوزه استحفاظی، افراد باید در محل خدمت ساکن باشند.

وی با بیان این‌که «همه فرمانداران به جز فرماندار اسفراین و یک شهرستان دیگر در حوزه استحفاظی خود مستقر هستند»، ادامه داد: در این راستا استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی به فرمانداران و بخشداران بخشنامه را ابلاغ کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی هم‌چنین با بیان این‌که «افرادی که در حوزه استحفاظی خود مستقر نباشند برکنار می‌شوند»، افزود: باید خانواده فرماندار و بخشدار در حوزه موردنظر با مردم زندگی کنند تا همراه مردم از نزدیک مشکلات احتمالی را لمس کنند. به محض اینکه استاندار خراسان شمالی استعفای فرماندار اسفراین را بپذیرد فرمانداری با سرپرستی اداره می‌شود و به‌زودی فرماندار جدید معرفی خواهد شد.

وی مدت زمان قانونی برای معرفی فرماندار جدید را سه ماه ذکر کرد و در عین حال افزود: قطعا زودتر از این زمان فرماندار معرفی خواهد شد.

مهدی عابدی از ابتدای دولت تدبیر و امید در شهرستان اسفراین فرماندار بوده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین