کد خبر: ۳۷۲۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

اینترنت لواسانات و رودبارقصران قطع شد

ارائه سرویس خدمات اینترنت(دیتا) در بخش لواسانات و رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات در شمال پایتخت از صبح پنجشنبه قطع و مشکلاتی برای کاربران ایجاد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
با قطع شدن اینترنت در بخش های لواسانات و رودبار قصران شهرستان شمیرانات برای ساکنان این دو بخش ارائه خدمات از سوی بسیاری از مشاغل، بانک ها و سازمانها به شهروندان با مشکل روبرو شد. 

شمیرانات از مناطق گردشگری استان تهران است که قطع اینترنت در این منطقه از صبح امروز نیز مشکلاتی همانند شهروندان برای گردشگران در پی داشت. 

در تماس تلفنی با سامانه 2020 اداره کل مخابرات استان تهران اپراتور سامانه مزبور شهروندان را به صبوری دعوت کرده و می گوید: این مشکل تا ساعاتی دیگر رفع می شود این درحالی است که با گذشت بیش از هفت ساعت مشکل کما کان پا برجا است. 

رئیس مخابرات شهرستان شمیرانات در تماس خبرنگار ایرنا علت بروز این مشکل را قطع کابل فیبر نوری مرکز شهید محلاتی درپی انجام عملیات حفاری یکی از ادارات دولتی در منطقه عنوان کرد و گفت: تا پایان امروز این مشکل رفع می شود. 

سیدداود فاطمی با بیان اینکه مسئولیت تلفن های ثابت و دیتا در اختیار اداره مخابرات است گفت: گاهی اوقات به دلیل دزدیده شدن فیبر نوری، عملیات ساختمانی و یا عملیات عمرانی دستگاه های خدمات رسان، سرویس دهی اینترنت قطع می شود. 

وی افزود: برای کاهش مشکلات این اداره مسیر جایگزینی را برای ارائه خدمات به شهروندان در مناطق لواسات و رودبار قصران در دست بررسی دارد. 

به گزارش ایرنا، به گفته فاطمی قرار است با استفاده از مسیر جایگزین فیبر نوری در منطقه جاجرود و اتصال به مرکز ولیعصر(عج) تهران به شهروندان بخش های لواسانات و رودبار قصران در شهرستان شمیرانات خدمات ارائه شود. 

بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال تهران یکی از مناطق گردشگری استان تهران است که در پایان هفته و ایام تعطیل پذیرای بیش از 300 هزار مسافر است. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین