کد خبر: ۳۷۲۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

سیل در کجور/اعزام تیم های پشتیبانی امداد و نجات+تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر از اعزام دو تیم پشتیبانی امداد و نجات به مناطق سیل زده کجور خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیرحسین عسگرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته و امروز در بخش کجور و وقوع سیل در برخی مناطق بخش، اظهار کرد: طی دیروز و امروز بارش‌های ناگهانی باران بهاری موجب وقوع سیل در بخش کجور شد و بر اثر آن برخی خودروها و افراد در مسیر جاده‌ها گرفتار شدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای پایگاه امداد و نجات بخش کجور در مناطق سیل زده افزود: در سیل روز گذشته کجور تعداد 80 خودروی گرفتار در سیل جاده‌ای توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر نوشهر و کجور رهاسازی شده و نجات یافتند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر با بیان این‌که نیروهای امدادی هلال احمر تا نیمه شب گذشته در مناطق سیل زده کجور حضوری فعال داشتند، خاطرنشان کرد: هم‌چنین سیل سبب آبگرفتگی 6 واحد منزل مسکونی به همراه 24 تن از ساکنان آن شد که در این رابطه تعداد 12 تخته موکت، 6 ست ظروف، 6 دستگاه چراغ والور، 6 ست بهداشتی، 6 بسته البسه، 48 قوطی کنسرولوبیا، 48 تخته پتو بین آسیب دیدگان از این سیل توزیع شد.

سیل در کجور/اعزام تیم های پشتیبانی امداد و نجات+تصاویر

عسگرزاده در پایان گفت: ساعتی قبل نیز بارش‌های شدید و ناگهانی باران در بخش کجور سبب جاری شدن سیل و اختلال در رفت و آمد خودروها در مسیر شد که با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها، مسیرها بازگشایی و تردد در آن به صورت عادی در جریان است.

سیل در کجور/اعزام تیم های پشتیبانی امداد و نجات+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین