کد خبر: ۳۷۲۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
وزنه‌برداری جام بین المللی فجر؛

طلای فوق‌سنگین به بهداد سلیمی رسید/ مولایی نایب قهرمان شد

مرد طلایی وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن پس از مدتها مصدومیت و دوری از میدان، امروز با کسب عنوان قهرمانی حرکت یکضرب و مجموع، بازگشتی موفق به این عرصه داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
در آخرین روز از مسابقات وزنه‌برداری جام فجر که در تالار وزنه‌برداری مجموعه آزادی برگزار می‌شود،بهداد سلیمی و بهادر مولایی به عنوان طلای فوق‌سنگین به بهداد سلیمی رسید/ مولایی نایب قهرمان شدنمایندگان فوق سنگین کشورمان به روی تخته رفتند.

بهداد سلیمی در یکضرب و در حرکت اول وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی و در دومین حرکت وزنه ۲۰۱ کیلویی را بالای سر برد. او در سومین حرکت هم توانست وزنه ۲۰۵ کیلوگریی را مهار کند و بدین ترتیب به مدال طلای یکضرب دست یابد. بهادر مولایی دیگر ملی‌پوش فوق سنگین ایران نیز در یک‌ضرب ابتدا در مهار وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی ناکام ماند اما در حرکت دوم توانست وزنه ۱۸۱ کیلویی را بالای سر ببرد. البته مولایی در حرکت سوم موفق به مهار وزنه ۱۹۰ کیلویی نشد.

بدین ترتیب بهداد سلیمی و بهادر مولایی عناوین اول و دوم حرکت یکضرب را از آن خود کردند و «دانیل دولگا» از لهستان نیز با وزنه ۱۸۰ کیلوگرم در یکضرب سوم شد.

بهداد سلیمی در حرکت دوضرب و ابتدا موفق به مهار وزنه 225 کیلوگرم شد. او در حرکت دوم نتوانست وزنه 231 کیلویی را کامل بالای سر ببرد و با صلاحدید کادر فنی از حرکت سوم انصراف داد. در نهایت سلیمی با مجموع 430 کیلوگرم با کسب برنز دوضرب و طلای مجموع به کار خود خاتمه داد.

به گزارش مهر، بهادر مولایی نیز در حرکت اول دوضرب توانست وزنه 230 کیلوگرمی را بالای سر ببرد. او در حزکت دوم و سوم به وزنه 249 کیلوگرم حمله کرد اما موفق به مهار این وزنه نشد.بدین ترتیب مولایی در مجموع 411 کیلو را بالای سر برد و طلای دوضرب و نقره مجموع را کسب کرد. ضمن اینکه مدال نقره دوضرب نیز به «اسد» از سوریه با رکورد 225 کیلوگرم رسید.

همچنین مدال برنز مجموع نیز به «دانیل دولگا» از لهستان مجموع 402 کیلوگرم رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین