کد خبر: ۳۷۲۱۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

واکنش رییس دانشگاه آزاد به فیش حقوقی 25 میلیون تومانی یکی از مدیران

رییس دانشگاه آزاد به انتشار فیش حقوقی 25 میلیون تومانی یکی از مدیران این دانشگاه که در چند روز گذشته منتشر شده بود؛ واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید میرزاده (رییس دانشگاه آزاد اسلامی) در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به فیش حقوقی 25 میلیون تومانی یکی از مدیران دانشگاه که در واکنش رییس دانشگاه آزاد به فیش حقوقی 25 میلیون تومانی یکی از مدیرانروزهای گذشته منتشر شده است، گفت: این فیش دروغ بود و دیشب در جلسه شورای عالی در این باره گزارش دادم.

وی افزود: این بداخلاقی رایج در بعضی از سایت‌های رسمی وجود دارد و این دروغ‌پراکنی و جعل خبر خیلی از مسولان نظام را مستاصل کرده است.

رییس دانشگاه آزاد ادامه داد: این فیش از فیش‌های قلابی بود و ما از طریق پلیس فتا پیگیری خواهیم کرد. در حال حاضر نیز به دادگاه شکایت کردیم تا کسانی که دروغ می‌گویند، شناخته شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما از فردی که این فیش قلابی را منتشر کرده به همراه سایتی که آن را رسانه‌ای کرده، به مرجع قضایی شکایت کردیم و امیدوارم مراجع قضایی؛ کسانی که به مردم دروغ می‌گویند را به مردم معرفی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
هر مدیری که پس از تصویب ، حداکثر هفت برابر حداقل حقوق سازمانش دریافت کرده است ،خودش ان ،ابتدا داوطلب عودت ، زیادگیری ها ، به صندوق دولت شوند،
چون وقتی از نظر قانونی ،خلاف باشد، از نظر اخلاقی بعداز کارشنایی شاید حرام هم حکم داده شود.
خدا دانا و ناظر است .
مدرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
جناب آقای میرزاده! این فیش دروغ بود ، قبول! اما آیا پرداخت حق التدریس ساعتی ده هزار و پانصد تومانی به استادیارانی (دارای مدرک دکتری و عضو هیات علمی) که در دانشگاه تحت مدیریت حضرتعالی به عنوان استاد مدعو مشغول تدریس در کلاسهای 45 نفری مقطع کارشناسی ارشد هستند هم دروغه؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا تأخیر چند ماهه و بعضاً یکساله یا بیشتر در پرداخت همین حق التدریس ناچیز هم دروغه؟؟؟؟؟؟ آیا کمی انصاف داشتن، قبحی داره که ازش دوری می‌کنید؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین