کد خبر: ۳۷۲۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های خارجی

بیانات مقام معظم رهبری در سالروز بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) در مرقد مطهر، در رسانه های خارجی انعکاس فوری و گسترده یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرگزاری رویترز با انتشار خبری فوری در این زمینه نوشت: رهبر عالی ایران هرگونه همکاری با آمریکابر سر بحران خاورمیانه را رد کرد.بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های خارجی

این خبرگزاری انگلیسی افزود: رهبر عالی ایران همچنین اعلام کرد که سیاست های منطقه ای آمریکا 180 درجه مخالف با ایران است.

رویترز همچنین در این خبر فوری گفت : آمریکا به توافق هسته ای با ایران متعهد نمانده است.

تارنمای خبری 'برکینگ نیوز' (BreakingNews) نیز درخبری فوری به بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) پرداخت. 

برکینگ نیوز نوشت: رهبر عالی ایران (حضرت آیت الله خامنه ای) همکاری با آمریکا در خاورمیانه را رد کرد و اظهار داشت آمریکا و انگلیس 'خبیث' (Evil) دشمنان ایران باقی می مانند.

خبرگزاری شینهوا نیز در یک خبر فوری نوشت : رهبر عالی ایران (حضرت آیت الله خامنه ای) روز جمعه اعلام کرد به رغم پایبندی ایران به الزامات خود در توافق هسته ای ، آمریکا به تعهدات هسته ای خود را انجام نداده است.

پایگاه خبری اسپنیش نیوز تودی نیز در این زمینه با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب اعلام کرده است تهران هیچ قصدی برای همکاری با آمریکا و انگلیس خبیث به عنوان دشمنان اصلی خود در خصوص مسائل منطقه ای ندارد از نقل از ایشان نوشت: آمریکا بعد از انقلاب خصومت خود نسبت به ایران را ادامه داده است و اعتماد به انگلیس خبیث و شیطان بزرگ اشتباه بزرگی است . ما با آمریکا برسر بحران منطقه همکاری نخواهیم کرد . اهداف آنها در منطقه 180 درجه با اهداف ایران مخالف است. 

این تارنما همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت : آنها از حقوق بشر و تروریسم به عنوان ابزاری برای خودداری از عمل به تعهدات خود استفاده می کنند. اگر ما قدرتمند و متحد و انقلابی بمانیم آنهاییکه تلاش می کنند به ایران ضربه بزنند موفق نخواهند شد.

پایگاه خبری تودی آنلاین نیز نوشت: رهبر عالی ایران اعلام کرد که آمریکا به توافق هسته ای میان ایران و شش قدرت جهانی متعهد نمانده است.

پایگاه خبری العهد لبنان با انعکاس فوری بیانات رهبر معظم انقلاب نوشت: رهبر عالی ایران اعلام کرد که استقلال اقتصادی یعنی هضم نشدن در اقتصاد جامعه جهانی. ادغام اقتصاد یک کشور در اقتصاد جهانی، افتخار نیست، خسارت است. مقصود آنها در تحریم، فلج کردن اقتصاد ایران بود، حالا هم از جمله اهدافشان بلعیدن اقتصاد ایران از طریق اقتصاد بین‌الملل است که سردمدار آن آمریکا است، استقلال اقتصادی تنها با اقتصاد مقاومتی به‌دست می‌آید.

وبسایت خبری القدس العربی وابسته به عربستان دراین زمینه به نقل از رویترز نوشت: ایران در زمینه بحران های منطقه ای با آمریکای شیطان و انگلیس خبیث همکاری نمی کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز - جمعه - 14 خرداد ،در آیین بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ،در بیاناتی مبسوط فرمودند: هر کسی که در جهت اسلام حرکت می‌کند، اگر به آمریکا اعتماد کند، خطای بزرگی را مرتکب شده و عمده‌ی دشمنی‌ها از سوی آمریکا و انگلیس خبیث است.

حضرت آیت الله خامنه ای که در جمع میلیونی عاشقان و علاقمندان به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مقام های لشگری و کشور و جمعی از سفیران و نمایندگان سیاسی کشور های خارجی در مرقد مطهر سخن می گفتند افزودند : امام خمینی (ره) به هدف الهی ، راه رسیدن به آن و مردم مومن بوده و خود را در مقابل پروردگار عبد می دانستند.

به گزارش ایرنا، ایشان در بخشی از بیانات فرمودند: من پنج شاخص انقلابی‌گری را ذکر می‌کنم که ما هر جا هستیم باید سعی کنیم در خودمان این پنج شاخص را ایجاد و حفظ کنیم. این شاخص‌ها در همه افراد ملت ایران می‌تواند وجود داشته باشد: پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب ، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها ، پایبندی به استقلال همه‌ جانبه کشور ، عدم تبعیت از دشمن و جهاد کبیر و تقوای دینی و سیاسی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین