کد خبر: ۳۷۲۲۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

پاسخ رهبر انقلاب به اسناد BBC علیه امام

رهبر انقلاب فرمودند: به مناسبت سالگرد امام، دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس علیه امام به‌اصطلاح سند منتشر می‌کند؛ علیه امام پاکیزه و مطهر! سند را از کجا آوردند؟ از مدارک آمریکایی! آمریکایی که هواپیمای مسافربری را سرنگون می‌کند، از جعل سند ابایی دارد؟ دشمنی انگلیس‌ها این‌گونه است.
آفتاب‌‌نیوز :
شبکه بی بی سی فارسی در خبری مدعی شد که به تازگی به اسنادی دست یافته که در آنها بیان شده که امام خمینی (ره) در سال ۱۳۳۲ با دولت‌های "جان اف کندی" و "جیمی کارتر" در ارتباط بوده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) که در حرم مطهر برگزار شد در واکنش به این اقدام بی بی سی اظهار داشت: هر کسی که در جهت اسلام حرکت می‌کند، اگر به آمریکا اعتماد کند، خطای بزرگی مرتکب شده است؛ عمده‌ دشمنی‌ها از سوی آمریکا و انگلیس خبیث است.

به گزارش نسیم آنلاین، رهبر انقلاب فرمودند: انگلیس واقعا خبیث هم در گذشته در دوران طاغوت و هم بعد از انقلاب تا به امروز همواره با ما دشمنی کرده است حالا هم به مناسبت سالگرد امام، دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس علیه امام به‌اصطلاح سند منتشر می‌کند؛ علیه امام پاکیزه و مطهر! سند را از کجا آوردند؟ از مدارک آمریکایی! آمریکایی که هواپیمای مسافربری را سرنگون می‌کند، از جعل سند ابایی دارد؟ دشمنی انگلیس‌ها این‌گونه است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین