کد خبر: ۳۷۲۳۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

جنگ سرخابی ها این بار بر سر سید جلال و کاوه رضایی

سید جلال،کاوه رضایی،وحید امیری و ..همه بازیکنانی هستند که پرسپولیس با آنها مذاکره کرده است اما اصلا بعید نیست که آنها سر از استقلال در بیاورند.
آفتاب‌‌نیوز :
استقلالی ها روز گذشته شاه ماهی فصل نقل و انتقالات را شکار کردند.بختیار رحمانی که از مدت ها قبل خبر آبی پوش شدنش شنیده می شد سرانجام روز گذشته قراردادش را با این تیم امضا کرد.

این اتفاق در حالی افتاده است که پرسپولیسی ها فصل نقل و انتقالات را با خرید بیرانوند خوب آغاز کردند.این حرکت نوید روزهای خوب را برای پرسپولیسی ها می داد اما آنها تا این لحظه به جز دروازه بان نفت نتوانسته اند بازیکن دیگری را جذب کنند.

از روزی که باز یهای لیگ به اتمام رسید خبر رسید که پرسپولیسی ها با خالد شفیعی،سید جلال حسینی،وحید امیری،کاوه رضایی و حتی بختیار رحمانی وارد مذاکره شده اند.مذاکرات انجام شده است اما تا زمانی که روی کاغذ امضا نشود هیچ چیز قطعی نیست.حتی ممکن است تمام این گزینه هایی که پرسپولیسی ها با آنها مذاکره کرده اند سر از استقلال در بیاورند.

به گزارش خبرآنلاین؛پرسپولیسی ها دارند جنگ را به استقلالی ها می بازند و انگار که آنها در خواب فرو رفته اند و میدان را برای رقیب خالی کرده اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
به خواب رفته اند یا باز دوباره عده ای در وزارت ورزش دست و پای این را بسته اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
وزارت ورزش نمی خواد پرسپولیس موفق بشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین