کد خبر: ۳۷۲۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

سقف قرارداد بازیکنان استقلال‌خوزستان افزایش یافت

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با نظر هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفتیم سقف قرارداد بازیکنان مان را که فصل گذشته در قهرمانی تیم نقش داشتند، افزایش دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی پورکیانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص تلاش های صورت گرفته باشگاه برای حفظ اسکلت فصل گذشته تیم، اظهار کرد: با توجه به این که بازیکنان فصل گذشته تیم زحمت بسیاری برای قهرمانی کشیدند و نقش بسیاری در این موفقیت داشتند، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت که سقف قرارداد بازیکنان را نسبت به فصل گذشته افزایش دهد.

وی بیان کرد: با نظر سرمربی تیم به دنبال حفظ اسکلت فصل گذشته و همچنین تقویت تیم هستیم و تمام بازیکنان و مجموعه باشگاه نیز در تلاش هستند تا فصل آینده در لیگ برتر و آسیا افتخار آفرینی کنیم و سربلند از این رقابت‌ها خارج شویم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تاکید کرد: جوانان ما بسیار با اخلاق و تلاشگر هستند و ان‌شاءالله در فصل آینده هم با سرمربی جدید افتخار آفرینی خواهند کرد. مجموعه مدیریت باشگاه و کادر فنی می گویند که بازیکنان، فرزندان ما هستند و واقعا هم بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و قابل احترم هستند. ان‌شاءالله با تعامل کادر فنی، بازیکنان و مجموعه مدیرت باشگاه، بازهم افتخار آفرینی می کنیم و به این موضوع امیدواریم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به توافقات مالی که بین باشگاه با بیت سعید و زبیدی صورت گرفته است، تکلیف زهیوی برای تکمیل چه خواهد شد؟ گفت: زهیوی از بازیکنان خوب ما است و امیدوارم که او هم با ماندن در تیم، در کنار دیگر بازیکنان به سربلندی استقلال خوزستان در لیگ برتر و آسیا کمک کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین