کد خبر: ۳۷۲۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

عراقی‌ها در آبادان هتل ۵ ستاره می‌سازند

رئیس اتحادیه شرکت‌های گردشگری و تجاری جنوب عراق و رئیس پیشین اتاق بازرگانی بصره از ساخت هتل ۵ ستاره در آبادان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جبار شغیت منصور - رئیس اتحادیه شرکت‌های گردشگری و تجاری جنوب عراق و رئیس پیشین اتاق بازرگانی بصره اظهار داشت: برای ساخت هتل 5 ستاره در آبادان 28 میلیون دلار از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری می‌شود و امیدواریم با اعطای زمین مورد نیاز، عملیات اجرایی این طرح نیز طی روزهای آینده آغاز شود.

شغیت منصور همچنین با بیان طرح‌های سرمایه گذاری خود در منطقه آزاد اروند، گفت: طرح تولید مصالح ساختمانی و بلوک سفید نیز روز سه شنبه با سرمایه گذاری دو میلیون دلاری در آبادان آغاز شد.

این سرمایه گذار عراقی اضافه کرد: زمین این طرح نیز در مرحله زیرسازی است و تا 20 روز دیگر کار احداث سوله آغاز می‌شود.

وی با بیان مزیت‌های سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند، گفت: برای سرمایه گذاری در شهر آبادان از سوی کنسولگری و هیات سرمایه گذاری مورد تشویق قرار گرفتم و برای سرمایه گذاری در این شهر تمامی امکانات لازم نظیر زمین برای اجرای طرح واحد صنعتی بلوک واگذار شده و برای اجرای طرح احداث هتل پنج ستاره نیز به‌زودی واگذار می‌شود.

به گزارش chtn - جبار شغیت منصور افزود: با بهره برداری از طرح واحد تولیدی محصولات تولیدی بلوک سفید، دیوارهای بتنی و پیش ساخته مصرف داخلی ایران تامین شده و همچنین بخشی دیگر از این محصول نیز به عراق صادر می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی گفت: حدود دو میلیون دلار اعتبار برای کارخانه تولید بلوک سفید پیش‌بینی شده و برای پروژه هتل 5 ستاره نیز 26 میلیون دلار تخصیص یافته که این پروژه‌ها در آبادان به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
واقعا یعنی چی که عربها میخان برامون هتل بسازن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین