کد خبر: ۳۷۲۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

اولویتهای شبکه پستی کشور اعلام شد

مدیرعامل شرکت پست گفت که برقراری تعادل درآمد و هزینه در شبکه پستی که به عنوان یک بنگاه اقتصادی ایفای نقش میکند. باید با جدیت دنبال شود چرا که مدیریت بهینه هزینه ها مسایل و مشکلات مجموعه را به طور چشمگیری حل خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 حسین مهری اواخر هفته گذشته در نشست گروه پستی هشت به تشریح اساسنامه جدید پست پرداخت و اظهار کرد: با توجه به این که این اساسنامه براساس سه وجه فیزیکی، الکترونیکی و مالی تدوین گردیده مسلماً اجرای آن تحول بخش پست را موجب خواهد شد.

مدیرعامل با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شبکه پستی بیان کرد: فعالیت های موثری در مجموعه تا کنون انجام شده ولی نباید به آن بسنده کرد و باید با تلاشی مضاعف امور بزرگ تری را به انجام رسانیم.

وی با بیان این که با الکترونیکی شدن امور برای باجه قبول آینده روشنی را نمی توان متصور شد و دیگر نیازی به حضور فیزیکی متقاضی برای قبول خدمات نیست گفت: فناوری اطلاعان منجر به ارایه بهتر خدمات به مردم شده و با این تغییر باید به جهت گیری جدیدی متناسب با تحولات نیازها و شرایط روز بیاندیشیم.

به گزارش ایسنا،مهری با اشاره به این که پست یک بنگاه اقتصادی بوده و توسعه آن وابسته به تعادل درآمد و هزینه می باشد یادآور شد: نگرش اقتصادی به فرایندها و کنترل هزینه ها در این شبکه ضروری است و می بایست مدیریت هزینه در دستور کار واحدهای اجرایی قرار گیرد.

وی با مروری بر شعار سال جاری تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" افزود: از این پس تراز مالی استان ها به صورت فصلی اعلام خواهد شد تا بتوانیم با عملکرد بهینه به تعادل درآمد و هزینه دست یابیم و این شعار را تحقق بخشیم.

مدیرعامل بر استفاده بهینه از تجهیزات، فضاها، امکانات و نیروی انسانی تاکید و خاطرنشان کرد: در صورت کمبود و لزوم از توان بخش خصوصی استفاده گردد.

مهری شفاف سازی آمار و اطلاعات را ضروری برشمرد و اظهار کرد: صحت در ارایه اطلاعات وضعیت روشن و مشخصی از شبکه را فراهم کرده و باعث کنترل و ساماندهی آن و همچنین هدایت بهینه امور می شود.

مدیرعامل در پایان ظرفیت ها و امکانات پست را بسیار گسترده خواند و اظهار امیدواری کرد: با عزمی همگانی شاهد شکوفایی و توسعه بیش از پیش شبکه پستی به ویژه در عرصه تجارت الکترونیک باشیم.

نشست گروه پستی 8 با حضور مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و استان های تهران،خراسان رضوی، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس و مازندران که اعضای گروه مذکور را تشکیل می دهند و همچنین استان های کرمان، لرستان و منطقه 13 پستی ، واحدهای برتر عملکردی سال 94، برگزار گردید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین