کد خبر: ۳۷۲۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

گروگانگیری 260میلیون تومانی در فردیس

دو آدم ربا که جـــــوان 28 ساله‌ای را گروگان گرفته بودند برای آزادی ‌اش 260 میلیون تومان پول نقد خواستند.
آفتاب‌‌نیوز : همزمان با ناپدید شدن مرموز پسر جوان ، خانواده اش در مراجعه به پلیس گفتند: در یکی از شهرهای شرقی کشور که محل تردد مسافران زیادی است فرزندشان به صورت اتفاقی با یکی از مسافران دوست شده و به او گفته که قصد شروع یک پروژه کاری بزرگ با سرمایه‌ای زیاد دارد. آن شخص هم با شنیدن حرف‌های پسرمان به او پیشنهاد می‌دهد به شهرستان فردیس واقع در استان البرز برود تا با سرمایه‌گذاری در این شهر از سود بیشتری بهره‌مند شود؛ او نیز بدون تحقیق و بررسی موضوع، راهی کرج می‌شود که به محض رسیدن به مقصد تلفن همراه او قطع شده است.

به گزارش ایران، مأموران پلیس آگاهی فردیس کرج با شنیدن اظهارات خانواده این جوان تحقیقات‌شان را آغاز کردند و توانستند ردی از فرد گروگانگیر به‌دست بیاورند.

سرهنگ احمدی- رئیس پلیس فردیس کرج- در این باره گفت: با تلاش شبانه روزی مأموران مخفیگاه فرد ربوده شده شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی یکی از ربایندگان دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد و تحویل خانواده‌اش شد.با دستگیری گروگانگیر او به جرم خود اعتراف کرد و گفت که با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به این آدم‌ربایی کرده‌اند. بدین‌ترتیب با راهنمایی‌های متهم اصلی، همدست او نیز در اقدامی ضربتی دستگیر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین