کد خبر: ۳۷۲۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
پرداخت پول تو جیبی المپیکی ها دو روز قبل از اعزام

دستور نوبخت برای تخصیص بودجه کمیته ملی المپیک

رییس کمیته ملی المپیک گفت: قرار است امروز آقای نوبخت برای تخصیص بودجه به خزانه داری دستور دهد و در نظر داریم پول توجیبی ورزشکاران المپیکی را یکی دو روز مانده به اعزام در ایران پرداخت کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : کیومرث هاشمی در گفتگو با ایسنا درباره ی تخصیص بودجه کمیته ملی المپیک بیان کرد: آخرین خبری که داریم این بوده که قرار است آقای نوبخت امروز(یکشنبه) دستور تخصیص بودجه را به خزانه داری بدهد تا بتوانیم مابقی کارها را با گرفتن پول انجام بدهیم. بخشی را باید به فدراسیون ها اختصاص دهیم و با بخشی دیگر هزینه های اعزام را تامین کنیم زیرا مثلا به دلیل مراوداتی که با آژانس داشتیم بلیت ها را گرفته ایم اما باید هزینه آن را نیز پرداخت کنیم.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که میزان بودجه‌ای که قرار است تخصیص داده شود، چقدر است؟ گفت: بودجه ای که می گیریم پول چند ماه است که باید مدیریت کنیم. هزینه‌های ما در دو بخش است، یکی پرداخت بودجه به فدراسیون ها و دیگری تامین هزینه های اعزام نظیر لباس، ثبت نام کاوران، تهیه بلیت و دیگر هزینه های جاری. حتی پیش‌بینی برای پرداخت پول تو جیبی ورزشکاران داشته ایم بنابراین همه چیز را باید در نظر بگیریم.

او ادامه داد: بنا داریم یکی دو روز قبل از اعزام پول توجیبی ورزشکاران را در ایران بدهیم. حتی پیش‌بینی کرده‌ایم پاداش‌هایی که پای سکو باید به مدال آوران و کادر فنی بدهیم را اینجا تهیه کنیم و زمانی که موفقیتی کسب شد پاداشها را همان موقع پرداخت کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که مقدار پول توجیبی ورزشکاران چقدر است، تصریح کرد: متفاوت است، مقدار پول توجیبی ورزشکار و کادر متفاوت است و فرمول خاصی ندارد.

او در مورد اینکه آیا قرار است پاداش های دیگری به ورزشکاران از طریق امضا تفاهم نامه با سازمان خاصی اهدا شود، گفت: یکی دو سازمان هستند اما هنوز به تفاهم نرسیده‌ایم و زمانی که قطعی شد اعلام خواهیم کرد.

هاشمی در ادامه با اشاره به تعداد سهمیه های المپیک که تاکنون کسب شده است، گفت: تعداد ورزشکاران المپیکی ما به عدد 59 رسیده است. با این حال رشته های شنا، والیبال ساحلی، بوکس، تیرو کمان و دوومیدانی تا پایان تیر ماه فرصت دارند تا کسب سهمیه کنند. قطعا تعداد ورزشکاران ما بیشتر از 59 خواهد بود. این کاروان بزرگ نشانگر این است که پتانسیل ورزش ایران به حدی رسیده که می تواند در بین خیلی از کشورها خود را نشان دهد. مهمتر از کسب سهمیه این خواهد بود ان شالله تمام تمرکز بر روی مدال آوری ورزشکاران گذاشته می شود. ان شاءالله تعداد رشته های مدال آور این دوره بیشتر شود و پتانسیل آن وجود دارد که حتی در رشته هایی که تاکنون مدال نیاورده‌ایم، بتوانیم رکورد جدیدی را داشته باشیم.

او ادامه داد: در همه رشته‌ها امید داریم. مثلا اگر تیراندازی را در نظر بگیریم، ورزشکاران ما در این چندساله نشان دادند پتانسیل این را دارند که بر روی سکو بروند. زهرا نعمتی نیز واقعا انگیزه دارد. اگر حرفی نمی‌زنیم برای این است که نمی‌خواهیم از لحاظ روحی و روانی فشاری به او وارد شود. در بوکس نیز احسان روزبهانی واقعا خوب کار می‌کند. در سنوات گذشته نیز نشان داده‌اند تا رده‌های پنجم آمده اند و حرکت دیگری انجام دهند می توانند بر روی سکو باشند.

هاشمی همچنین گفت: در این 60 روز باقی مانده تمام تلاشمان این است که هر آنچه به حفظ آرامش، انضباط تیمی و از همه مهمتر ایجاده انگیزه کمک می‌کند را در نظر بگیریم تا کاروان بدون حاشیه و با آرامش به المپیک برود و نتایجی درخور توجه بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
ببخشيد حقوق دريافتي يك كارگرساده سوئيسي با يك كارگر ايراني چقدر هست.
چرانمايندگان مجلس يارانه ميگيرند.و مثل مردم سوئيس فكر نميكنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین