کد خبر: ۳۷۲۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

نایب‌قهرمانی پرسپولیسی‌ها پس گرفته می‌شود؟

بازیکن خارجی پیشین پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرده است.مدیر برنامه اشپیتیم آرفی خبر از حکم جدید کمیته انضباطی فیفا برای باشگاه پرسپولیس بابت عدم پرداخت مطالبات این بازیکن خارجی داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر برنامه آرفی در گفت‌وگویی درباره شکایت این بازیکن از پرسپولیس اظهار داشت گفت: شکایتی که با اخطار کمیته انضباطی به این دو باشگاه همراه شد که اگر با بازیکن مزبور به توافق نرسیده و تکلیف طلب او را روشن نکنند با جریمه کسر شش امتیاز روبرو خواهند شد. البته باشگاه تراکتورسازی مبالغی را در فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی قرار داده بود تا به شاکیان و طلبکاران پرداخت شود. راه حلی که با دریافت اخطار فیفا بابت شکایت آرفی و تبعات آن همراه شد تا تکلیف آن را روشن کنند.

به گزارش آفتاب، مدیر برنامه آرفی در ادامه تاکید کرد: تبریزی‌ها خیلی زود وارد مذاکره شده و مشکلشان با آرفی را حل کردند. در این میان مسئولان پرسپولیس هیچ توجهی به اخطار فیفا نمی‌کنند و با خطر جریمه کسر امتیاز روبرو هستند.

نایب‌قهرمانی پرسپولیسی‌ها پس گرفته می‌شود؟

وی افزود: کمیته انضباطی فیفا با ارسال اخطار دوم ضمن اشاره به این جریمه  اعلام کرده اگر سرخ‌پوشان هر چه زودتر نسبت به پرداخت مطالبتان آرفی اقدام نکنند شش امتیاز از از این تیم کسر خواهد شد.جریمه ای که اگر بابت لیگ پانزدهم اجرا شود پرسپولیس با سقوط فاحشی در جدول رده بندی روبرو می‌شوند که اولین تبعات آن از دست دادن لیگ قهرمانان است. طبق قانون کمیته انضباطی فیفا، این نهاد فوتبالی این حق را دارد مطالبتان بازیکنانی که به آنجا شکایت می کنند پس از اعمال جرایم از سهمیه فدراسیون در فیفا پرداخت کند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین